רגע לפני הגמר: אסי בוזגלו מגשים חלום ילדות

אסי בוזגלו, ייקח את המיליון? | אינסטגרם

הערב נצפה כולנו במשימת החסינות האחרונה בהישרדות VIP כשהגמר הגדול ייערך בשבת-ראשון הקרובים. קודם לכן הכוכב הגדול של העונה הוזמן במיוחד לפיצרייה בראשל"צ כדי להכין פיצות כמו מקצוען והצטלם עם המעריצים

(גודל טקסט)

הערב (שלישי) כולנו נצפה במשימת החסינות האחרונה בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP" ששברה את כל שיאי הרייטינג אצל הזכיינית רשת. מי יזכה בשרשרת האחרונה זו שאלה שמאד מסקרנת את כולנו, אך בינתיים נתאזר בסבלנות ונספר לכם שהשורד החביב על כולכם, אסי בוזגלו, הספיק להגשים חלום וותיק שלו, רגע לפני הגמר הגדול. אחד השורדים היותר בולטים וחזקים העונה הפך להיות סופר מבוקש, והוא מוזמן למקומות ולפינוקים בלי סוף.

בוזגלו הפתח תקוואי נסע במיוחד לפיצרייה בראשון לציון על מנת להגשים חלום שבכלל לא קשור לכדורגל והוא להרגיש באיטליה ולהפוך בעצמו לפציולו – להכין פיצות כמו מקצוען אמיתי. השורד הכדורגלן הגיע לפתיחה של סניף פאפא ג'ונס, שם לימדו אותו את כל השלבים בהכנת פיצה. בזמן שהוא מקפיץ פיצות, בוזגלו לא שכח גם להצטלם עם שלל המעריצות והמעריצים שהגיעו במיוחד עבורו למקום. חוץ מזה, מסתבר שאסי חזק מאד גם בתחום הקולינריה והיום פרסם סרטון שלו עם השף אבי ביטון שלימד אותו איך להכין מנה מושלמת לצהריים.

אז הערב אסי ושאר השורדים יחזיקו בידיים את המקום בגמר במשימת חסינות פיזית במיוחד ואם זה לא מספיק, אז גם הוסיפו לחגיגה משימת צמיד ווטו שיכול להכריע את גורל ההדחה. עולם הספורט זוכה לייצוג הולם עם נוכחותם של בוזגלו והמדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות מי מהם יתפוס את המקום בגמר שיתקיים בשבת ובראשון הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי