צפו: אחות של ניימאר במהפך מטורף

רפאלה
רפאלה | אינסטגרם

כוכב נבחרת ברזיל ופריז סן ז'רמן מככב בכותרות ועל שערי העיתונים כמעט מדי יום, אבל לאחרונה גם רפאלה זוכה לחשיפה ענקית - ויש סיבה טובה לכך, לאור השינוי הגדול שעשתה

(גודל טקסט)

אנחנו כבר מזמן התרגלנו לכך שניימאר, כוכבה הברזילאי של פריז סן ז'רמן, נמצא בכותרות כל הזמן, ככה שלא פלא שגם אחותו הצעירה של החלוץ, רפאלה, זוכה לסיקור תקשורתי בלתי פוסק.

מדוע הפעם היא בכורתות אתם שואלים? אחות של ניימאר הדהימה את המעריצים עם תמונות חדשות שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כשהיא מציגה גזרה חדשה, לוהטת ורזה מתמיד. רפאלה, כמו רוב העולם, התמכרה לאורח חיים בריא וסיפרה לעוקביה שהשילה שמונה קילוגרמים ממשקלה – לכן הביקיני לא מפסיק לככב אצלה בפיד.

לעומת אח שלה זה מעט, כי הוא מחזיק בקהל של 142 מיליון איש העוקבים אחריו, אבל גם לרפאלה כמות נכבדת בלשון המעטה של 5.5 מיליון עוקבים ברשת, והם כולם נהנו מגופה השזוף והלוהט של הברזילאית בת ה-26 שהעבירה שעות רבות בביקיני קטנטן במיקונוס השבוע.

כידוע, יש לרפאלה ולאחיה הסופרסטאר קשר מאד קרוב, למרות שהוא עזב את ברזיל כבר בשנת 2013. ניימאר ורפאלה מקפידים להיפגש בכל הזדמנות שמתאפשרת ובחמש השנים האחרונות, עוד לפני עידן הקורונה, היה ידוע הכדורגלן כמי שדאג להפיק ולממן לאחותו מסיבת יום הולדת מסורתית, סופר מושקעת ומתוקשרת.

ולא רק בגלל הייחוס המשפחתי אנחנו מכירים את רפאלה, שמדגמנת דרך קבע ופרצה לעולם בפרסומת ל- Beats By Dre ששודרה במונדיאל 2014. לאחרונה היא שינתה את שם משפחתה מדה סילבה סנטוס לבקרהאן, כמחווה לאליל שלה, דיוויד בקהאם. למרות ההערצה ארוכת השנים לכוכב האנגלי, ללא ספק הכדורגלן האהוב עליה בעולם הוא אחיה, ניימאר עליו היא מעידה כ-"האדם הקרוב אליה בעולם". כעת היא מחלקת טיפים לעוקבים והעוקבות שתוהים איך הצליחה להשיל כל כך הרבה ממשקל גופה והיא משתפת אותם בסוד: "עבודה קשה ובלי פחמימות!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי