מדוע סירבה הדוגמנית הלוהטת לכריסטיאנו רונאלדו?

אליסון אקמן | צילום מסך: אינסטגרם

חייו האישים של הכוכב שוב מייצרים עניין. בתוכנית 'Viva la vida' נחשף שכשפגש את ג'ורג'ינה, ארוסתו כיום, הכיר הפנומן את אליסון אקמן וחיזר אחריה המון ושלח לה פרחים. אלא שהיא חשבה שהוא מחפש רומן חולף

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה של יובנטוס הוא אחד השחקנים הטובים בעולם ומלך האינסטגרם העולמי עם 237 מיליון איש שעוקבים אחריו מידיי יום, ולכן זה ממש לא מפתיע אותנו שחייו הפרטיים מייצרים כל כך הרבה עניין. כל שבוע כותרת חדשה והנה מקרה נוסף שנקשר עם שמו של הפורטוגלי. בימים אלו כזכור CR7 מאורס לבחירת ליבו, הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגס, אך במשך שנים שמו נקשר לנשים רבות ביניהן הדוגמנית היפייפיה אירינה שייק, ואתמול בתוכנית 'Viva la vida' חקרו את עברו הרומנטי של שחקנה של יובנטוס וגילו פרט חדש.

העיתונאי הפורטוגלי אדריאנו סילבה חשף פרט מעניין על התקופה בה פגש כריסטיאנו את ג'ורג'ינה שלו. העיתונאי גילה כי רונאלדו ניהל רומן סוער עם מגישת התוכנית "טלקינקו" ומתמודדת 'GH VIP' לשעבר, אליסון אקמן. היפייפיה החצי אמריקאית-חצי ספרדייה פגשה את הפנומן בדיוק באותם הימים בהם הכיר את הדוגמנית הספרדייה שלו שכיום עונדת טבעת על האצבע.. "כשכריסטיאנו פוגש את ג'ורג'ינה הוא גם פגש את מגישת טלקינקו והתלהב ממנה מאד. הוא חיזר אחריה בלי סוף, שלח לה פרחים, הזמין אותה אליו, ניסה לעשות הכל כדי לצאת איתה", סיפר סילבה.

העיתונאי אפילו העז לחשוף את הסיבה לכך שהיחסים עם אליסון המהממת לא צלחו: "מה שקרה הוא שאליסון לא לקחה את כריסטיאנו ברצינות. היא חשבה שהוא רודף שמלות ומחפש רומן חולף. היא הסכימה לצאת איתו לדייט אחד אבל את המשך הסיפור, כולנו מכירים. רונאלדו וג'ורג'ינה התאהבו וכל השאר היסטוריה", הסביר. מעניין מה חושבת לעצמה היום המגישה הלוהטת שסירבה לרונאלדו "הלא רציני". כל כך לא רציני, שסוף סוף יש אחת שהצליחה לגרום לו לכרוע ברך ולענוד עליה טבעת.

View this post on Instagram

💝 @berryface 👙 @oceanus_swim

A post shared by Aly Eckmann (@alyeckmann) on

View this post on Instagram

We back, baby ☀️

A post shared by Aly Eckmann (@alyeckmann) on

View this post on Instagram

Full set by yours truly 😷👙 @berryface

A post shared by Aly Eckmann (@alyeckmann) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי