בזוגיות עם אחות של חברו לקבוצה: על סיפור האהבה בירושלים

אדם אריאל, אלה בלאט | אינסטגרם

למדור נודע כי אדם אריאל, הרכש הטרי של מחזיקת הגביע, נמצא במערכת יחסים עם אלה בלאט, אחותו הצעירה של תמיר. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהבירה

(גודל טקסט)

בזמן שהוא "חולם לקחת תארים ולשחק עם הפועל ירושלים ביורוליג", כפי שסיפר לספורט1 בראיון פתיחת עונה, אדם אריאל, הסמול פורוורד החדש של מחזיקת גביע המדינה בכדורסל, מחזיק קלף מעניין נוסף בחבילה, מעבר לקליעה המפורסמת שלו. המדור נחשף לסיפור האהבה המרענן של הצעיר בן ה-25, שאמנם שומר על צניעות בנושא, אך הרשתות החברתיות מדברות בעד עצמן.

הכדורסלן נמצא בזוגיות עם אחות של תמיר בלאט, חברו לקבוצה. קוראים לה אלה והיא הצעירה מבין אחיותיו של הרכז. המשולש המעניין הזה נוצר ממש לאחרונה, כשרק לפני חודש בלאט ואריאל הפכו לחברים לקבוצה וזאת לאחר שהפורוורד חתם בשורותיה של הפועל ירושלים. בשנה שעברה שיחקו שש פעמים אחד נגד השני כשאריאל היה שחקן מכבי ראשון לציון, דבר שהיה בטוח לא פשוט עבור אלה, אשר נאלצה "לבחור" בין בן הזוג לבין אחיה הגדול.

לתמיר שלוש אחיות, אלה, שני ועדי, כאשר עולם הכדורסל הוא חלק בלתי נפרד מחייה של בת הזקונים שמנהלת מערכת יחסים עם אריאל כבר למעלה משנתיים. הקשר בין תמיר לאחיותיו חזק וקרוב, נספר לכם שלא רק הוא ברוך כישרונות במשפחה: אלה, האחות הצעירה, שרה ומנגנת. הביצוע האחרון ששיתפה בחשבון האינסטגרם סחף גם אותנו וגם את הסמול פורוורד שלה שהגיב במילה אחת "מושלמת". מעניין מה אבא דיוויד חושב על השידוך של הבת שלו. אנחנו במדור מהמרים שהוא מרוצה.

View this post on Instagram

My brother is better than yours #PARIS 🇫🇷

A post shared by Ela Blatt (@elablatt) on

View this post on Instagram

Quarantine and such

A post shared by Ela Blatt (@elablatt) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי