פאני בוזגלו חשפה: בן הזוג שלי שופט כדורגל בליגה בכירה

החדש של פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם

גרושתו של אוהד בוזגלו גילתה פרטים חדשים על בן הזוג הטרי שלה: "נשארתי במעגל בכדורגל". וגם: האם היא רוצה ילדים נוספים? אל תחמיצו

(גודל טקסט)

הגרושה הכי אהובה בעולם הכדורגל היא ללא ספק האקסית המיתולוגית של אוהד בוזגלו, פאני. עד שנגלה אם הזוג לשעבר יככב על המסך שלנו וימריא לצילומי העונה החדשה של "הישרדות VIP" בחודש מרץ הקרוב, בינתיים נספר לכם שהאהבה בחייה של פאני פורחת. הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על פאני הייתה קצת אחרי יום ההולדת שלה, אז חשפה שחוותה בעבר טרגדיה כשכמעט וטבעה בים ובימים אלה היא עובדת על הפחד הכי גדול שלה בשיעורי שחייה פרטיים.

אתמול שיתפה פאני את 70 אלף עוקבים שלה באינסטגרם וענתה על שאלות אינטימיות שחשפו פרטים חדשים על בן הזוג שלה בחודשיים האחרונים. "קוראים לו אושרי. כשמו כן הוא. האושר הפרטי שלי", כתבה הבוזגלואית המאוהבת והפתיעה אותנו כשהודיעה שנשארה בגזרת הכדורגל. מסתבר שאושרי, בן הזוג שלה בן ה-29 הוא שופט כדורגל בליגה הלאומית. "נשארתי במעגל הכדורגל", הכריזה פאני וסיפרה שהכירו דרך חברה הטוב, דניאל ציוני, שאחראי לשידוך המוצלח.

עוד שאלו העוקבים האם מפריע לחבר החדש שלה שהיא בתוך העולם של הבוזגלוס ושהיא אמא לארבעה ילדים, לכך היא השיבה: "הוא כאן לידי והוא אומר שזה לא מפריע לו. זה חלק מהעבודה שלי". לעובדה כי היא אמא לארבעה ילדים גם השיבה פאני שזה דבר שאינו מפריע לחצי השני החדש שלה: "הילדים אוהבים אותו והוא אותם והם מסתדרים מדהים". מה שגורם לנו לתהות וגם לעוקבים האדוקים, האם הוא ירצה להתקדם אל עבר מיסוד היחסים בעתיד הקרוב. גם את הפינה הזאת "סגרה" הגברת בוזגלו כשהשיבה לשאלה אם תרצה איתו ילד משותף או להתחתן בעתיד: "ימים יגידו. הכיוון חיובי בהחלט".

פאני בוזגלו עם בן הזוג אושרי | ספורט1
פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי