הגורילה החדשה של כוכב מכבי תל אביב!

מה זה לאמץ כלב? מאיר אדרי והבן החדש, לוקאס הגורילה! | פרטי

מאיר, אביה של רוני אדרי, בת זוגתו של יונתן כהן, הגשים חלום כשאימץ את המין הנכחד וקיבל תעודה בטקס מרגש בספארי - שהוגרילה רשמית חלק מהמשפחה הכירו את לוקאס, שעוד יהיה הקמע של האלופה. ואיך הגיבה רוני?

(גודל טקסט)

בימים משוגעים אלו, של סגר ואנשים שמתעללים בכלבים, יש גם כאלו שיודעים לעשות טוב, ובגדול. תשאלו את יונתן כהן, כוכבה של מכבי תל אביב שלאחרונה החלים והתאושש מנגיף הקורונה – כי החם העתידי שלו, מאיר אדרי, אביה של רוני אדרי בת הזוג שלו, החליט לאמץ גורילה!. כן, אתם קוראים נכון, לא כלב, לא חתול, גם לא תוכי – כי אם גורילה. מר אדרי, האיש שאחראי לשלטי החוצות הדיגיטליים הענקיים שאתם רואים בצומת הבורסה ועל איילון – תמיד חלם בגדול, וגם בכל הנוגע באימוץ בעלי חיים, הוא חלם שתהיה לו גורילה.

ועכשיו הכירו את לוקאס אדרי, הגורילה החדשה של משפחת אדרי, שהיא למעשה התרומה הקטנה של אביה של רוני להצלת המין הנכחד של הגורילות. בעתיד הקרוב הוא יהיה הגיס של הקשר ההתקפי, כאשר אם אתם חושבים שאנחנו מתלוצצים אז אנחנו ממש רציניים כאן במדור. לוקאס הוא אחיה של רוני, אחרי שהמשפחה קיבלה אתמול (רביעי) בטקס מרגש שהתקיים בספארי רמת גן, שם מתגורר לוקאס, תעודה שהגורילה בן ה-37 הוא רשמית חלק מהמשפחה.

אבא אדרי, הוא מכביסט מושבע ואל תתפלאו אם כעת מעכשיו סמל הגורילה יהיה הקמע החדש של אלופת המדינה! כששאלנו את רוני איך המשפחה קיבלה את העובדה שאבא מאיר החליט לאמץ את לוקאס ולהפוך אותו לחלק מהם השיבה: "אנחנו רגילים לאבא שלי ככה שלא התרגשנו, אבל שמחנו על ההחלטה כי זה באמת היה חלום בשבילו. יש לאבא שלי קעקוע עם השמות של כל חמשת הילדים שלו: רוני, דניאל, יולי, מיכל ואמה ועכשיו הוא מתכוון להוסיף גם את לוקאס". מרגש כבר אמרנו?

This image has an empty alt attribute; its file name is 1011831
This image has an empty alt attribute; its file name is 1011832
This image has an empty alt attribute; its file name is 1011833
View this post on Instagram

זה הלב שלי❣️

A post shared by Roni edri (@roniedri) on

View this post on Instagram

MY KING👑🌟🖐🏽💛

A post shared by Roni edri (@roniedri) on

View this post on Instagram

לב מלבבי ❤️❤️

A post shared by Yonatan Cohen (@yonatancohen) on

View this post on Instagram

אני אוהב אותך ❤️

A post shared by Yonatan Cohen (@yonatancohen) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי