איזה כוכב ריאליטי דומה שתי טיפות מים לאיברהימוביץ'?

זלאטן איברהימוביץ' | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

אסף טטרו, אחת הצלעות המרכיבות את הצמד אסף ונתנאל ב"המירוץ למיליון", סיפר בפרק ששודר אתמול לנהג מונית הארמני שמאז ומתמיד אמרו לו על הדמיון בינו לבין החלוץ הנפלא של מילאן. שפטו בעצמכם

(גודל טקסט)

מעניין אותנו מאוד איך היה מגיב כוכב הכדורגל הכי יהיר בעולם, זה שמשווה את עצמו בלי סוף לאלוהים, זלאטן איברהימוביץ', כשהיה שומע שיש לו כפיל בישראל. חלוצה השבדי של מילאן בן ה-39, "חולה על עצמו", זה ממש לא חדש לחובבי הכדורגל ובכלל ל-45 מיליון העוקבים הנלהבים שלו באינסטגרם, ואתמול (שבת) נחשפנו במדור לכוכב ריאליטי ישראלי שדומה לו שתי טיפות מים.

אם לא יצא לכם לצפות עד עכשיו בעונת האולסטארס של "המירוץ למיליון" – אז בהחלט הגיע הזמן. אחד המתמודדים שם, דווקא מהזוגות החדשים ולא מאלו שחזרו פעם נוספת לכבוש את משחק הטלוויזיה המסעיר של רשת, סיפר שאומרים לו כל החיים שהוא דומה לחלוץ השבדי. אסף טטרו, אחת הצלעות המרכיבות את הזוג אסף ונתנאל, סיפר בפרק ששודר אתמול לנהג המונית הארמני שאמר לו שהוא נורא מזכיר לו את זלאטן – שאומרים לו מאז ומתמיד על הדמיון לחלוץ הפנומנלי.

אחרי שראינו את התמונה שלו ושל איברהימוביץ' אחת ליד השנייה, נדהמנו בעצמנו כמה הדבר נכון. החלוץ הנפלא היה שמח לראות שזוג החברים הכי טובים נותנים בראש ועושים בית ספר ליתר הזוגות של המירוץ כשהם מצליחים לשמור על המיקום שלהם בין הראשונים. ולמרות שההימור של המדור השנה הוא שיעל ויוסיאל יגיעו למקום הראשון במירוץ, אסף ונתנאל ללא ספק הפכו גם הם לפייבוריטים שלנו, בלי קשר לדימיון לזלאטן.

מילה לאסף: אחד ממשפטי הקסם המפורסמים של איברהימוביץ' היה כשנשאל מה קנה לאשתו לוולנטיין. זה השיב: "מתנה? יש לה את זלאטן" – המדור ממליץ שלא לקחת ממנו דוגמא.

שתי טיפות מים. אסף טטרו וזלאטן איברהימוביץ' | צילום מסך: רשת
View this post on Instagram

G O D of the game

A post shared by Zlatan Ibrahimović (@iamzlatanibrahimovic) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי