"הפציעה הכי כואבת בעולם": השחקן שנחתך באשכיו

גוסטבו הנריקה | Miguel Schincariol/Getty Images

הסיוט של כל גבר: גוסטבו הנריקה, שחקנה של פלמנגו הברזילאית, נפצע והכתים את מדיו הלבנים בדם לאחר ששחקן יריב דרך בטעות על איבריו המוצנעים. אאוץ'

(גודל טקסט)

כוכבה של פלמנגו הברזילאית, גוסטבו הנריקה, הורד ביום ראשון האחרון בכוח מכר הדשא לאחר שנחתך באשכיו במהלך משחק של קבוצתו נגד קורינתיאנס. השחקן בן ה-27 נפצע והכתים את מדיו הלבנים בשלוליות דם שהזכירו סצנה מסרט אימה. הנריקה נפצע במהלך המחצית הראשונה של משחק הליגה כאשר שחקן הקבוצה היריבה בטעות דרך על איבריו המוצנעים לאחר שנתקלו אחד בשני. אאוץ'.

תחילה הוא עזב את המגרש על מנת להחליף את מדיו הלבנים שהפכו אדומים וציפה לחזור, אבל הדימום לא פסק והוא הוחלף בדקה ה-39 ולא יכל להמשיך. הפרמדיקים הצליחו לעצור את הדימום ללא צורך בתפרים לשמחתו של הבלם הברזילאי, אך התמונה של אשכיו המדממים בתוך המדים הלבנים עשתה רעש ברשתות החברתיות בכל העולם. "זה הסיוט של כל גבר", קבעו העוקבים לאחר שצפו בתמונות.

"זאת ללא ספק הפציעה הכי כואבת שהייתה לי בקריירה", סיפר הנריקה. לשמחתו, הוא אכן הצליח להחלים ללא תפרים, ואת המשחק הזה אותו לא יישכח לעולם, פלמנגו ניצחה 1:5 והיא מדורגת במקום השני בליגה הברזילאית אחרי 17 מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי