אייל ברקוביץ' שוב נתבע, הפעם בחצי מיליון שקלים

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט

אחרי שנודע לו כי זכה בתביעה שהגיש נגדו ח"כ לשעבר עיסאווי פריג', כדורגלן העבר שוב יבקר בבית המשפט לאחר שקיבל עוד מכתב תביעה. מיקי לוין עם הפרטים

(גודל טקסט)

לאייל ברקוביץ' אין רגע דל אחד, רגע אחרי שניצח בתביעה שהגיש נגדו ח"כ לשעבר עיסאווי פריג', בה נפסק כי פריג' יישלם למגיש הטלוויזיה הוצאות משפט, כתב תביעה חדש על סך חצי מיליון שקלים בגין לשון הרע מונח על שולחנו של ברקוביץ'. נראה כי מגיש הטלוויזיה והרדיו לא ייפרד בקרוב מלפקוד את כותלי בית המשפט בדיונים בגין לשון הרע. בספטמבר האחרון דווח בלעדית ב-TMI כי המנחה קיבל מכתב התראה לפני תביעה על ידי התובע יניב כהן, כדורגלן לשעבר ששיחק בעברו עם ברקוביץ', ולאחרונה מונה כמנהל הטכני בהפועל חיפה.

במכתב שנשלח על ידי בא כוחו של כהן, עו"ד שי טל, נכתב כי בתוכנית הרדיו של ברקוביץ' ששודרה ב-30 לאוגוסט בה שידר ברקוביץ' עם אופירה אסייג קבע ברקוביץ' כי כהן פוטר מתפקידו אחרי 13 שנה במכבי חיפה בגלל אי סדרים, עוד הוסיף כי ברקוביץ' בחר ממניעים פסולים להפעיל נגד מרשי בחודשים האחרונים קמפיין אגרסיבי וזדוני במטרה לפגוע בשמו הטוב או במשלח ידו. בנוסף נרמז במכתב ההתראה כי יניב כהן ינקוט בכל האמצעים החוקיים שיעמדו לרשותו כמו גם הגשת תלונה במשטרה בגין לשון הרע שדינה שנת מאסר. בא כוחו של ברקוביץ' עורך דין אילן בומבך שיגר מיד מכתב תגובה בו הוא דוחה מכל וכל את הטענות של כהן וטען כי מר כהן הוא זה שמשתלח בברקוביץ'. הצדדים לא הגיעו להבנות, והסכסוך המדובר יגיע עד לכותלי בית המשפט.

אתמול (רביעי), כך דווח ב-TMI לראשונה, שיגר כהן כתב תביעה בסך חצי מיליון שקלים בגין לשון הרע ודיבה לשדרן הרדיו ומנחה הטלוויזיה, תביעה שהוגשה לבית המשפט השלום בתל אביב. 

עו"ד שי טל בא כוחו של כהן מסר: "התביעה הוגשה בצירוף אסמכתא עליה חתום מנכ"ל מכבי חיפה, שמפריכה את דברי ההבל שפרסם ברקוביץ' על יניב כהן. מכבי חיפה מאשרת בכתב שלדברים שפרסם ברקוביץ' על יניב כהן אין ידיים ורגליים". 

אייל ברקוביץ' לא הגיב לידיעה.

האיש הנכון לתפקיד? אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | צילום: גיא הכט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי