לא רק בישראל: שחקן העבר סיפר שעשה מיוט ל"פרשנים המוטים" לטובת ליברפול

play
פכשני "סקיי" ג'יימי קראגר, גארי נוויל | רויטרס
רוברטסון ואוריגי כבשו, ליברפול ניצחה 0:2 את אברטון בדרבי 04:05

שחקן אברטון לשעבר ביקר את ג'יימי קראגר וגרהאם סונס, שחקני ליברפול בעבר, שלכאורה היו בעדה: "הקלאסה של ליברפול, בתחת שלי"

(גודל טקסט)

כדורגלן העבר אלן סטאבס תוקף את פרשני "סקיי" על שידור המשחק אתמול (ראשון) של הדרבי של ליברפול, שבו הקבוצה של יורגן קלופ גברה 0:2 על אברטון באנפילד. סטאבס טוען שהפרשנים "מוטים" לטובת ליברפול, כשהוא מתייחס להתייחסות שלהם לשני אירועים שנויים במחלוקת.

אברטון התלוננה על פנדל שלא נשרק לטובתה כאשר ג'ואל מאטיפ דחף ברחבה את אנטוני גורדון, ולאחר מכן סאדיו מאנה ניצל מאדום אחרי עימות מייסון הולגיט ושליחה של אצבעות לעיניו.

ג'יימי קראגר אחרי החמצת פנדל במונדיאל 2006
יכול לפרשן בצורה הגונה את קבוצתו לשעבר? קראגר | אימג'בנק GettyImages

יש לציין כי חלק מצוות השידור כולל את ג'יימי קראגר, בלם ליברפול לשעבר, וגרהאם סונס, גם הוא סמל ידוע של הקבוצה מימיה הגדולים. לדברי סטאבס, "לא תהיה ברירה אלא לכבות את הפרשנות הזאת כי היא כל כך מוטה!!! נכנסים ברישארליסון, ואחר כך מאשימים אותו בהתחזות! קלאסה של ליברפול, בתחת שלי!".

אברטון זעמה אחרי שלא נשרקה עבירה על רישארליסון, שנשכב פצוע על הדשא. ליברפול המשיכה לשחק, ודוקור העצבני והמתוסכל עשה עבירה על פאביניו כדי לעצור את המשחק וקיבל צהוב. ההילוך החוזר הראה עבירה על רישארליסון, אבל קראגר אמר: "באמת, פשוט קום. תקום, תמשיך. דוקור מקבל צהוב כי שחקן שלו נפל, זה מטופש. ורישארליסון? לא קרה לו כלום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי