בעלה קפץ לחגוג איתה ביציע: הברזילאית שמשגעת את אנגליה

טיה
טיה | מסך, אינסטגרם

אחרי שלידס נשארה בליגה, בממלכה התעסקו בעיקר בראפיניה וארוסתו ש"תפסה את תשומת הלב יותר ממנו". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

במקביל למשחק האליפות הדרמטי של מנצ'סטר סיטי, נערך אמש (ראשון) המחזור האחרון של הפרמיירליג במלואו, כאשר בתחתית, לידס ניצחה 1:2 את ברנטפורד ונשארה בליגה על חשבון ברנלי, שהפסידה באותה תוצאה לניוקאסל.  מי שעזר לקבוצתו במאמץ הגדול להישאר בליגה היה הכוכב הברזילאי, ראפיניה, שכבש בפנדל (58) ופתח לה את המזל בדרך לניצחון.

הכדורגלן הכי אהוב על האוהדים, פרץ ליציע וחגג איתם את השער כשהוא מניף את דגל ברזיל ומיד איתר את בת הזוג שלו, פילס את הדרך אליה כדי לחבק ולנשק אותה אל מול מצלמות הטלוויזיה. גם השדרים באנגליה לא נשארו אדישים לדוגמנית הברזילאית ואמרו: "ראפיניה בהתרגשות שיא מחבק את ארוסתו היפייפיה שנראה שתפסה את תשומת הלב אפילו יותר ממנו". הברזילאי הרומנטי הציג את טיה רודריגס, הארוסה שלו כאמור, שגורמת לאנגלים להשתגע בזכות הגזרה המושלמת שלה.

שלוש שנים מפרידות ביניהם, היא בת 22 והוא בן 25, ולמרות גילם הצעיר השנה יחגגו עשור ביחד. מה שאומר ששחקן ההתקפה הכיר אותה עוד כשהיו בחטיבת הביניים. טיה מלווה את ראפיניה בכל הדרך המקצועית שלו לאחר שהכירו בזכות האימהות שלהם שהיו חברות מה"שכונה" בריו גרנדה דה סול ומאז שהיא חיה לצידו באנגליה היא עובדת בתחום הדוגמנות בתדירות גבוהה. ב"סאן" בטוחים שהסיבה היא "הלוק הדרום אמריקאי הכובש והישבן הברזילאי שגורם לכל בגד שהיא לובשת להיראות מיליון דולר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי