אשתו של הכדורגלן בירכה אותו ורמזה שהוא בדרך למכבי חיפה

ויקה רוקאביצה
ויקה רוקאביצה | מסך, אינסטגרם

אם ילדיו של השחקן, שככל הנראה ישחק בכרמל בעונה הקרובה, כתבה לו ברכת יום הולדת והוסיפה לב ירוק שלא הותיר הרבה מקום לספק

(גודל טקסט)

אחרי עונה אחת בהפועל באר שבע, ניקיטה רוקאביצה אמור לחזור למכבי חיפה. בזמן שכולם ממתינים להודעה הרשמית, החלוץ מציין היום (רביעי) את יום הולדתו ה-35 ואשתו ויקה רוקאביצה הקדישה לו פוסט סופר מרגש באינסטגרם שגם רומז על החתימה בירוק.

אשת הכדורגלן כתבה: "מהרגע שהיינו ילדים ועד ליום הזה תמיד ידעתי שאתה האחד עבורי. (למרות שלא היית כל כך בטוח כשהיינו בני 3 ורדפתי אחריך בכל הבית וצעקתי שאתחתן איתך)" שיתפה את אלפי העוקבים באינסטגרם. עברו 12 שנים ואף פעם לא יימאס עליי החיוך שלך, הצחוק שלך והאהבה שלך. לא יכולתי לבקש בעל טוב יותר ואבא טוב יותר לילדות שלנו. יש עתיד בהיר שמחכה לנו בשנים הקרובות ולא יכולתי להיות מאושרת יותר מלחלוק את זה איתך", רמזה ויקה על הצעד הבא בקריירה של בעלה והוסיפה, באופן מתבקש, לב ירוק. "מזל טוב מלך שלנו", חתמה את הברכה המרגשת שקיבלה את תגובתו של רוקאביצה מיד. החלוץ כתב: "חיים שלי, אני אוהב אותך יותר מהכל". 

הפעם האחרונה ששוחחנו עם ויקה הייתה בחודש פברואר, ממש אחרי שפרצה המלחמה באוקראינה, אז החיפאית במקור הסבירה מדוע המשפחה העדיפה להישאר לגור בחיפה למרות המעבר של בעלה לשחק בדרום: "וכל המשפחה שלי בחיפה והבנות שלנו במסגרות כאן. יש לנו דירה גם בבאר שבע ככה שאנחנו על הקו, וזה ממש בסדר. גם בגרמניה, כשניקיטה שיחק בהרטה ברלין, גרנו ברחוב הראשי והוא היה נוסע לאימון לפעמים שעה בתוך ברלין, ככה שאין לו בעיה עם נסיעות. הוא אוהב איכות חיים, והבנות שלנו הן מעל הכל גם מבחינתו ולכן רצינו להשאיר להן קרקע יציבה ולהשאיר אותן במסגרות שהן מכירות". נתקרה בקרוב בסמי עופר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי