פרץ לטלפון של הכדורגלן המוכר והעלה תמונה שלו בעירום לסטורי

כתם גדול יוטל על הכדורגל הישראלי? | אריאל שלום

המכשיר של השחקן נפרץ על ידי האקר, שאיתר תמונה שלו בעירום מלא והעלה אותה לרשת. הכדורגלן התנצל בפני עשרות אלפי העוקבים ובישר על הפריצה. לירון שרון עם הפרטים המלאים על התופעה המכוערת

(גודל טקסט)

את כוחן של הרשתות החברתיות כולנו מכירים היטב ומבינים כי אנשים יכולים לנסוק ברגע ומנגד גם להתרסק. תשאלו את דוידה פראטסי, שחקן ססואולו ונבחרת איטליה, שנפל קורבן של האקר שהחליט לפרוץ לאייפון שלו. אחרי שחרש על התמונות והסרטונים של הכדורגלן וחיפש איך יוכל לפגוע בכבודו, התוצאה הייתה פרסום תמונה פוגענית מאוד של פראטסי בעירום מלא.

עשרות אלפי העוקבים שלו היו עדים לתמונה, שבה נראה הקשר עירום לחלוטין. התמונה ששותפה על ידי הפורץ עלתה לסטורי של הבועט בן ה-22, שלקח לו זמן לקלוט את המתרחש ולמחוק. פראטסי בעצמו מחק לבסוף את התמונה המביכה והסביר לעוקבים שלו את כל מה שקרה. לצערו, אלפים הספיקו לצלם מסך, כך שהתמונה הפכה ויראלית ברגע. "אני מצטער חבר'ה, אבל מישהו איכשהו פרץ לי לטלפון ופרסם את התמונה הזו.. אני מצטער!", כתב הכדורגלן המתוסכל. 

כזכור, ב-2016 זה קרה גם כאן בישראל, כשהנייד של מגישת הספורט שרון פרי נגנב, ותמונות עירום שלה הופצו ברשת על ידי הפורץ. הלוואי והתופעה הזאת תמוגר כמה שיותר מהר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי