אולגה פרידמן זכתה באליפות ישראל

פרידמן. מקווה לעשות עלייה
פרידמן. מקווה לעשות עלייה | צילום: ניר קידר

האוקראינית הביסה 2:6, 2:6, את יוליה גלושקו, שזכתה עם אחותה בטורניר הזוגות

(גודל טקסט)

הנה פרט פיקנטי בשבילכם: אולגה פרידמן האוקראינית זכתה באליפות ישראל בטניס. הצעירה בת ה-17 הביסה 2:6, 2:6 את המחבט הראשון של ישראל, יוליה גלושקו, ב-47 דקות בלבד. פרידמן, שעדיין לא עלתה לישראל באופן רשמי ("אני מאוד רוצה לייצג את ישראל ולשחק בנבחרת, אבל כרגע ההורים מחליטים"), ניצחה בחצי הגמר את דניס חזניוק והיא מדורגת במקום ה-276 בעולם.

 

המשחק הלך מהרגע הראשון לאוקראינית הצעירה שעלתה ליתרון 0:3 במערכה הראשונה וסימנה על העתיד לבוא. לצערה של גלושקו, היא לא הצליחה להתמודד עם האנרגיות של פרדימן והמערכה הראשונה נגמרה ב-2:6. המערכה השנייה היתה דומה מאד לקודמתה והמשחק הסתיים בפחות משעה.

 

 

"אני מאוד גאה בעצמי ושמחה על הניצחון", אמרה פרידמן בסיום. "ציפיתי למשחק קשה יותר, אבל שיחקתי טוב. המטרה שלי היא להיות במאייה הראשונה בעולם בסוף השנה הבאה והמטרה הקרובה יותר היא להיכנס למוקדמות הרולאן גארוס".

 

האחיות גלושקו. סיום מתוק (ניר קידר)

 

ביחידות זה לא הלך, בזוגות דווקא כן, כאשר גולשקו זכתה עם אחותה לינה בתואר לאחר ניצחון דרמטי  2:6, 6:7 (6), 9:11 מול יעל בקמן ואלונה פושקרבסקי והשיגה פרס ניחומים מכובד. האחיות נאלצו להציל 4 נקודות משחק במשחק שנמשך שעה ו-26 דקות אך הסיום היה שלהן וכך גם התואר.

מחר יתקיימו שני הגמרים הנוספים. בגברים יפגשו דודי סלע ואמיר וייטרוב, כשלאחר מכן ישתפו פעולה מול אנדי רם ויוני ארליך בגמר הזוגות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי