מארי בגמר, גבר על ראוניץ' בחמש מערכות

מארי. גמר חמישי בשבע שנים
מארי. גמר חמישי בשבע שנים | צילום: Gettyimages

הבריטי ניצח 6:4, 5:7, 7:6, 4:6, 2:6 ויפגוש (שוב) את ג'וקוביץ'

(גודל טקסט)

אנדי מארי עלה לגמר חמישי בשבע שנים באוסטרליה לאחר שניצח בדו קרב מרתק את מילוש ראוניץ', 6:4, 5:7, 7:6, 4:6, 2:6. נובאק ג'וקוביץ' יחכה לו בגמר, כמו בשלוש מארבע הגמרים הקודמים של הבריטי. בכל המפגשים האלה וגם מול רוג'ר פדרר (ב-2010) מארי נוצח.

הקנדי (14 בעולם) נתן ארבע מערכות יוצאות מהכלל, הוליך 0:1 ו-1:2 עד שקרס, כנראה בשל המאמץ שהשקיע, במערכה החמישית. ראוניץ', שמעולם לא הגיע לגמר גראנד סלאם, נתן טורניר גדול באוסטרליה והוא בדרכו חזרה לעשרת הגדולים.

ראוניץ' התנפל על מארי ושבר אותו כבר במשחקון הראשון. הבריטי ניסה לחזור במשחקון השני אבל לא הצליח לשבור ושני הטניסאים שמרו על הסרב עד לסיום המערכה , שהסתיימה ב-4:6 למארי. במערכה השני שמרו הטניסאים על מכות ההגשות עד למשחקון ה-12. אז מצב של 5:6 לבריטי, נשבר ראוניץ' ומארי סגר 5:7 ו-1:1 במערכות.

 

 

במערכה השלישית  נמשך הקרב הקשוח מהקו האחורי. הקנדי היה כבר היה קרוב פעמיים לשבירה, אבל מארי נחלץ והמשחק הגיע לשובר שוויון בו ניצח ראוניץ' 4:7 ו-6:7 במערכה השלישית. במצב של 2:1 עם הלחץ כולו עליו התעורר הבריטי במערכה הרביעית. הוא השיג שבירה במשחקון השביעי ועלה ל-3:5, ראוניץ' צימק ל-5:4 והיה על סף שבירה אבל נוצח, 6:4.

 

המערכה החמישית הייתה אנטי קליימקס למשחק כולו. לקנדי נגמר האוויר, הוא נשבר פעמיים ומארי שייט ל-0:4 בדרך ל-2:6.

 

ראוניץ'. הבריטי/סקוטי היה עקשן יותר (AFP)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי