טורניר סידני: יוני ארליך ניצח את האחים בראיין

ארליך. פתיחה טובה לשנת 2016
ארליך. פתיחה טובה לשנת 2016 | צילום: Gettyimages

5:7, 5:7 לישראלי ולקולין פלמינג הבריטי. דודי סלע הפסיד בצ'אלנג'ר קנברה

(גודל טקסט)

מסתמן שיוני ארליך ממשיך ביכולת הטובה שהציג בחצי השני של שנת 2015. הבוקר (שלישי) הוא גבר עם בן זוגו הבריטי, קולין פלמינג, 5:7, 5:7 על יריביו הוותיקים האחים בראיין בסיבוב הראשון של טורניר סידני. הם יפגשו בסיבוב הבא את לאונרדו מאייר הארגנטיני ותומאס באלוצ'י הברזילאי.

 

ארליך בן ה-38, שחזר לאחרונה ל-50 הטובים בעולם לזוגות, חבר לראשונה לפלמינג הבריטי (58 בזוגות) והפתיעו את האמריקאים שדורגו שניים בטורניר. הצמד הישראלי-בריטי נזקק לשעה ו-22 דקות בלבד על מנת לנצח את הזוג שנחשב לטוב בכל הזמנים. אגב, ארליך ופלמינג התכוננו לטורניר אחר, באוקלנד ניו זילנד, ורק לאחר שלא נכנסו להגרלה הראשית נשארו בסידני לטורניר המקומי.

 

 

לעומתו, דודי סלע התקשה לשמור על המומנטום הטוב שלו מטורניר האפי וואלי, שם הפסיד לגמר. המחבט הראשון של ישראל, שעלה רק אתמול למקום ה-87, הפסיד בסיבוב הראשון של צ'אלנג'ר קנברה 2:1 סנטיאגו ג'יראלדו הקולמביאני המדורג 70 בעולם.

 

כמו כן, אמיר ויינטרוב (207) יתחיל היום  את הניסיון שלו להעפיל להגרלה הראשית באליפות אוסטרליה. הוא יפגוש בסיבוב הראשון (מתוך שלוש) של המוקדמות המקומי, לוק סביל בן ה-21, המדורג 190 בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי