שחקני חיפה השתתפו ביום כיף לילדים בסיכון

שחקני חיפה עם הילדים. הפנינג מטורף
שחקני חיפה עם הילדים. הפנינג מטורף | צילום: המרכז לטניס בישראל

קמארה, ורד ומיצ'ל לקחו חלק באירוע של מרכז הטניס ביחד עם רם: "כיף לשמח אותם"

(גודל טקסט)

אירוע השיא השנתי לילדים בסיכון של המרכז לטניס בישראל התקיים היום (שלישי) בחיפה, עם מספר שיא של למעלה מ-300 ילדים מ-11 מרכזים של המרכז לטניס בישראל. מדובר בתכנית "חבק" המתקיימת במרכזים ברחבי הארץ מקרית שמונה שבצפון ועד ערד שבדרום. כל הילדים, בכיתות א' עד י"ב, הגיעו בבוקר לחיפה וזכו ליום של פעילות ספורטיבית עשירה עם 22 תחנות כגון טניס, ספינינג, תיפוף, כדורגל, כדורסל, קיקבוקסינג, מחניים, באולינג, קפיצה למרחק ועוד.

 

שיא היום היה כשהגיעו למרכז הטניס שחקני מכבי חיפה בכדורגל: מדו קמארה, מיצ'ל ועידן ורד יחד עם ניר דוידוביץ'. השחקנים הצטלמו עם הילדים שהיו בהתלהבות שיא, חילקו חתימות ואף השתתפו בטקס הסיום. גם אנדי רם, כוכב נבחרת הדייויס לשעבר, הגיע, שיחק עם הילדים ואמר בסיום: "כיף להיות חלק מיום כזה ולשמח ילדים בסיכון. זה הפנינג מטורף, כל כך כיף לקבל את האהבה מהילדים ולראות אותם שמחים ונהנים. טניס זה ספורט שנותן כל כך הרבה ערכים לילדים האלה ואין משהו שנוגע בי יותר מילדים".

 

 

לאחר ארוחת הצהרים עברו כל הילדים את הכביש ל"ספורטן" שם התקיים טקס הסיום וחלוקת הגביעים בנוכחות ראש עיריית חיפה, יונה יהב. בסיום נהנו כל הילדים מרחצה בבריכה. יום כיף זה מתקיים כבר שנה רביעית ברציפות הודות לחברת לקוסט, התומכת בתכנית "חבק" בעכו, חברת "פנטלנד", קבוצת בן דרור, עיריית חיפה, "ספורטן" חיפה והמרכז לטניס בישראל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי