"באנו מאוד חדים ושלטנו במגרש מהפתיחה"

ארליך. מהרגע הראשון הרגשתי נוח עם פצ'נר
ארליך. מהרגע הראשון הרגשתי נוח עם פצ'נר | צילום: Gettyimages

ווימבלדון: ארליך מרוצה מהעלייה לחצי גמר הזוגות. דג'וקוביץ' ושראפובה עלו

(גודל טקסט)

12 שנים לאחר שעשה זאת לראשונה, יוני ארליך חוזר לחצי גמר טורניר ווימבלדון. ארליך ושותפו הגרמני פיליפ פצ'נר גברו אתמול על המדורגים מספר 2, איבן דודיג' ומרסלו מלו, 6:4, 2:6, 2:6, 4:6 והמשיכו במסע המפתיע שלהם על הדשא הלונדוני.

 

ארליך בן ה-38 משחק עם שותפו השמיני העונה והשניים נאלצו להתחיל את דרכם כבר בטורניר המוקדמות של ווימבלדון בשל הדירוג הנמוך שלהם. אולם ארליך, המדורג 90 בעולם, ופצ'נר (113) רחוקים כעת רק שני ניצחונות מהתואר ויפגשו מחר (חמישי) בחצי הגמר את ג'יימי מארי וג'ון פירס.

 

 

"אני מאוד שמח. היה משחק צמוד מאוד וקשה מאוד מול זוג מצוין", אמר ארליך, שעלה לחצי הגמר בווימבלדון בפעם הראשונה מאז הטורניר בו פרץ לתודעה עם אנדי רם ב-2003. "ידענו שהם באים עם המון בטחון אחרי שזכו ברולאן גארוס לפני חודש. אני מכיר אותם ממש טוב ושניהם חברים טובים וידעתי למה לצפות. באנו מאוד חדים ושלטנו במגרש מהפתיחה".

 

מאז שיחק בפעם האחרונה עם רם בסבב ה-ATP באליפות אוסטרליה הפתוחה בינואר 2014, ארליך החליף שלל שותפים ורשם הצלחה מועטה. אולם הוא התחבר עם פצ'נר. "מהרגע הראשון, במוקדמות, הרגשנו נוח אחד עם השני", הסביר ארליך. "בחצי הגמר כולם מתרגשים ומי שישתחרר וישתלט ראשון על המגרש ישיג יתרון".

 

 

יששששששששש… אנחנו בחצי!!!!! ז'תומרת הלוואי זה היה אנחנו, הייתי מת לקבל את הצ'ק שלהם עכשיו. ממשיכים מרוכזים עד הסוף 

A photo posted by Andy Ram (@andyram10) on

 

נובאק ג'וקוביץ', המדורג מס' 1 בעולם, עלה היום (שלישי) לרבע גמר טורניר ווימבלדון אחרי שניצח 5:7 את קווין אנדרסון במערכה החמישית. כזכור, משחקם של השניים הופסק אתמול בסיום המערכה הרביעית, כאשר הסרבי השווה את מניין המערכות ל-2:2 אחרי שהפסיד את השתיים הראשונות לדרום אפריקאי.

 

מריה שראפובה, המדורגת רביעית בטורניר, ניצחה את קוקו ואנדווי 3:6, 7:6, 2:6 ועלתה לחצי הגמר אחרי שעתיים ו-45 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי