טורניר בוקרשט: שחר פאר הפסידה לשרה אריאני

פאר. לא מצליחה לצבור מומנטום
פאר. לא מצליחה לצבור מומנטום | צילום: Gettyimages

הישראלית לא יכלה למדורגת ראשונה בטורניר. ס. וויליאמס ממשיכה לנצח

(גודל טקסט)

שחר פאר סיימה היום (רביעי) את דרכה בטורניר בוקרשט. הישראלית הבכירה הפסידה למדורגת הראשונה בטורניר, שרה אריאני (20 בעולם) 7:6 (5) ו-6:2.

 

פאר (120 בעולם) הוכיחה שהיא עדיין יכולה להתמודד עם הצמרת העולמית כשגררה את האיטלקיה לשובר שיוויון במערכה הראשונה, לאחר שחזרה משבירה. בשובר השוויון שתי השחקניות שמרו על ההגשות, אך ברגע האמת אריאני השיגה מיני ברייק וניצחה את המערכה.

 

 

למערכה השנייה עלתה פאר עייפה ולאחר שניצחה את המשחקון הראשון, הפסידה חמישה משחקונים רצופים וסיימה את דרכה בטורניר עם הפסד 2:6 אחרי שעה ו-44 דקות.

 

וויליאס. רוצה להשתוות לגראף (gettyimages)

 

סרינה וויליאמס ממשיכה לנצח

 

סרינה וויליאמס, המדורגת 1 בעולם, העפילה אתמול לסיבוב השני של טורניר באשטד בשבדיה ארבעה ימים בלבד לאחר שזכתה בתואר בווימבלדון עם ניצחון 2:6, 1:6 על יסלין בונבנטורה.

 

וויליאמס מקווה להפוך לשחקנית הראשונה מאז שטפי גראף ב-1988 לזכות באותה השנה בכל ארבעת תארי הגראנד סלאם כשתשתתף באליפות ארה"ב הפתוחה בסוף החודש הבא.

 

וויליאמס כבר זכתה ביותר מ-9 מיליון דולרים מטורנירים בלבד מאז תחילת 2015 ותוכל להוסיף למאזנה עוד 3.3 מיליון דולרים אם תזכה באליפות ארה"ב בניו יורק. המארגנים של הטורניר הודיעו על עלייה של 10.5 אחוזים בסך הפרסים, שיגיע השנה ל-42.3 מיליון דולרים, יותר מכל טורניר אחר בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי