הופעת יחיד: ואוורינקה זכה ברולאן גארוס

סטן ואוורינקה. ניצחון יוקרתי על ג'וקוביץ'
סטן ואוורינקה. ניצחון יוקרתי על ג'וקוביץ' | צילום: GettyImages

השוויצרי חזר מפיגור מערכה מול ג'וקוביץ' וזכה בגראנד סלאם שני

(גודל טקסט)

אחרי שנובאק ג'וקוביץ' ניצח ברבע הגמר את רפאל נדאל, לכולם היה ברור שאף אחד לא יעצור אותו בדרך לתואר הגרנד סלאם היחיד שחסר לו – הרולאן גארוס. הפתיחה הייתה אופטימית עבורו, כשניצח את סטן ואוורינקה במערכה הראשונה 4:6, אבל דווקא אז השוויצרי הכתיב את הקצב, השווה מיד ל-1:1 וניצח בשלוש המערכות הבאות: 4:6, 3:6, 4:6. 

נולה שהיה בכושר מצוין עד הערב הגיע להתמודדות במומנטום נהדר של 28 ניצחונות רצופים, עד שפגש את ואוורינקה ולצערו הוא יסתפק רק בפרס ניחומים וברזומה שלו עדיין חסר התואר היוקרתי מפריז. 

 

המדורג שמיני זכה בתואר גרנד סלאם שני בקריירה והראה שבהחלט יש לו מקום בצמרת הדירוג. כולנו כבר מחכים לטורניר ווימבלדון 

מערכה ראשונה: 

בשלושת המשחקונים הראשונים כל אחד שמר על חבטות ההגשה שלו. במשחקון הרביעי ואוורינקה היה קרוב לבצע שבירה ראשונה, שעלה ל-0:30, אבל ג'וקובץ' חזר לעצמו והשווה ל-2:2. במשחקון השביעי ג'וקוביץ' הצליח לשבור את חבטות ההגשה של השוויצרי בפעם הראשונה במשחק, שמר על ההגשות שלו ועלה ל-3:5. ואוורינקה חזר מפיגור של 40:15 ל-40:40 והיה קרוב להשיג שבירה משלו, נולה התעורר ושמר על חבטות ההגשה שלו, ניצח 4:6 ועלה ל-0:1. 

ג'וקוביץ'. בפתיחת המשחק הכל היה אופטימי  (Gettyimagesׂ

מערכה שנייה:

בשיוויון 3:3, הצליח ג'וקוביץ' למחוק פיגור של 40:0, והיה קרוב לבצע שבירה שנייה במשחק, ואוורינקה התעשת ושמר על חבטות ההגשה שלו והוביל 3:4. ביתרון 4:5 המדורג שמיני ביצע שבירה ראשונה במשחק והשווה ל-1:1 אחרי ניצחון 4:6. 

ג'וקוביץ'. סיבה טובה לתפוס את הראש (Gettyimages)

מערכה שלישית: 

ואוורינקה המשיך את המומנטום מסיום המערכה השנייה ובמשחקון השישי ניצח על האפס וביצע שבירה שנייה בדרך ליתרון 2:4. השוויצרי זכה בעשר נקודות רצופות. נולה לא השצליח לבצע שבירה משלו והפסיד 6:3. 

ואוורינקה. הרבה אופי (Gettyimages)

מערכה רביעית: 

ג'וקוביץ' חזר לעצמו ובמשחקון השני שבר את חבטות ההגשה של השוויצרי בפעם השנייה במשחק ועלה ל-0:2. המומנטום נמשך גם במשחקון השלישי בדרך ליתרון 0:3. ג'וקוביץ' חזר לעצמו ובמשחקון השני שבר את חבטות ההגשה של השוויצרי בפעם השנייה במשחק ועלה ל-0:2. המומנטום נמשך גם במשחקון השלישי בדרך ליתרון 0:3. ואוורינקה השווה ל-3:3 והיה קרוב לבצע עוד שבירה, אבל ג'וקוביץ' שוב התעורר, הציל שתי נקודות שבירה ושמר על סרב. איזה אופי יש לואוורינקה הוא לא נתן לג'וקוביץ' לחזור שבר פעם נוספת ועלה ל-4:5. הסרבי לא הצליח לחזור ובסיום ואוורינקה ניצח 4:6 בזכה בגרנד סלאם השני שלו בקריירה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי