מונטריאול: קיי נישיקורי ניצח את רפאל נדאל

נישיקורי. שבר את המנחוס
נישיקורי. שבר את המנחוס | צילום: AFP

היפני יפגוש בחצי הגמר את אנדי מארי. במשחק השני: ג'וקוביץ' מול שארדי

(גודל טקסט)

כנראה שקיי נישיקורי נולד בטעות כיפני. המדורג רביעי בעולם ניצח הלילה (שבת) את רפאל נדאל 2:6, 4:6 והוכיח שהוא כוח שלא ניתן להתעלם ממנו כשהעונה מגיעה לצפון אמריקה.

 

זה היה הניצחון הראשון של נישיקורי על השור ממאיורקה (9 בעולם, 7 בטורניר), לאחר שהפסיד בכל אחד משבעת המפגשים הקודמים. הוא עשה את זה בשעה ו-22 דקות בלבד. נדאל, שחוזר מפציעה, עדיין לא מצליח לחזור לכושר שאפיין אותו מלפניה והוא עלול לסגור שנה ראשונה מזה עשור בה לא זכה בטורניר מאסטרס. אולי בשלושת ההזדמנויות שנותרו לו הוא יצליח יותר.

 

 

"ידעתי שאני חייב להיות אגרסיבי יותר על ההגשות השניות שלו", אמר בסיום. "היום שלטתי לחלוטין. ללא ספק הייתי צריך לשנות כמה דברים מבחינה טקטית כדי לנצח את רפא והייתי צריך להיות ב-100% יכולת, כדי לעשות את זה".

 

ג'וקוביץ'. מחפש תואר חמישי (AFP)

 

היפני יפגוש בחצי הגמר את אנדי מארי שגבר על האלוף היוצא, ג'ו-ווילפריד צונגה 4:6, 4:6, במשחק שהסתיים ב-01:30 שעון מקומי. "הרבה קהל נשאר איתנו גם בשעות המאוחרות וזה נתן לי הרבה מוטיבציה", אמר הסקוטי, "הם יצרו אווירה נפלאה ואני מודה לכל אחד מהם".

 

המדורג ראשון בעולם נובאק ג'וקוביץ', שכבר זכה בארבעה תארים השנה (החמישי הלך למארי), עבד קשה מאד מול ארנסט גולוביס (87 בעולם) שעלה מהמוקדמות. הוא הצליח להציל שתי נקודות משחק ולנצח בסיום  7:5, 6:7 (7), 1:6. זה היה ניצחונו ה-51 העונה ו-29 ברציפות בטורנירי מאסטרס.

 

בחצי הגמר יפגוש הסרבי את ז'רמי שארדי המפתיע (49 בעולם), שניצח 7:6 (9), 6:7 (13), 6:7 (4) את ג'ון איזנר, במשחק שנפתח באיחור של יותר משעתיים בשל גשם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי