חגיגה איטלקית: וינצ'י העיפה את סרינה וויליאמס

סרינה מתקשה לעכל את ההדחה לסינדרלה האיטלקית
סרינה מתקשה לעכל את ההדחה לסינדרלה האיטלקית | צילום: AFP

גמר כל איטלקי בארה"ב, לאחר שפאנטה הדיחה את האלפ (2 בעולם)

(גודל טקסט)

שש שנים רצופות לא זכתה סרינה וויליאמס באליפות ארה"ב, וגם השנה, כשהיא במקום הראשון בעולם ואחרי שהשיגה את שלושת הגראנד-סלאמים הנוספים של העונה, היא כשלה בחצי גמר התחרות ונכנעה לרוברטה וינצ'י האיטלקייה, המדורגת ה-43 בעולם שניצחה בשלוש מערכות ומיררה בבכי בסיום המשחק מרוב התרגשות.

 

וויליאמס ניצחה את המערכה הראשונה בתוצאה 2:6 ונראה היה שהיא בדרכה לניצחון מהיר נוסף בטורניר, אלא שהאיטלקייה, שרבים כלל לא הכירו עד אליפות ארה"ב הנוכחית, ניצחה 4:6 ו-4:6 את שתי המערכות הבאות ורעדה מרוב התרגשות לאחר שסיימה בסטייל את ההתמודדות.

 

 

מיד עם סיום המשחק התראיינה רוברטה וינצ'י ואמרה: "אני חושבת שזה הרגע הכי טוב בחיים שלי". 

 

 

מדובר בחגיגה איטלקית של ממש, הרי שרק כשעתיים קודם לכן פלאביה פנאטה בת ה-33 עלתה לגמר גראנד סלאם ראשון בקריירה כשהכניעה בחצי גמר אליפות ארה"ב השני 1:6, 3:6 את המדורגת שנייה בעולם, הרומניה סימונה האלפ.

 

הגשם שדחה את המשחק מאמש (חמישי) להיום לא עזר להאלפ שביצעה שלל שגיאות לא מחויבות וראתה את פנאטה שוברת פעמיים ומסיימת את המערכה תוך 28 דקות. במערכה השנייה הפכה הרומנייה פיגור של 2:0 ליתרון 2:3 אבל מיד נשברה פעמיים והאיטלקייה חגגה גמר גדול ראשון.

כבר 15 שנים, מאז החלה לשחק טניס מקצועני, שפנאטה הקשוחה מסתובבת סביב לטופ, נותנת כמעט תמיד פייט לגדולות בכל טורניר, קטן או גדול, אבל מתקשה לנכס לעצמה הישג גדול. לפני שנתיים נרשם הישג השיא של האיטלקיה המצודדת, חצי גמר גראנד סלאם, גם הוא בניו יורק.

 

וינצ'י עדיין לא מעכלת את ההישג שלה מול סרינה:

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי