פדרציה: רוסיה השוותה ל-1:1 בגמר מול צ'כיה

קביטובה. פתחה את הגמר ברגל ימין
קביטובה. פתחה את הגמר ברגל ימין | צילום: AFP

קביטובה גברה על פבליוצ'נקובה 1:2, שראפובה איזנה נגד פלישקובה 0:2

(גודל טקסט)

ב-O2 ארנה בפראג נפתח הערב (שבת) גמר גביע פדרציה בטניס. אלופת השנה שעברה צ'כיה, שמיוצג על ידי שלוש טניסאיות מ-טופ 20, מארחת את רוסיה החזקה. לאחר היום הראשון של המשחקים התוצאה עומדת על 1:1. פטרה קביטובה (6 בעולם) גברה על אנסטסיה פבליוצ'נקובה (28) בתוצאה 6:2, 1:6, 1:6. במשחק השני מריה שראפובה (4) ניצחה 3:6, 4:6 את קרולינה פלישקובה (11) והשוותה את התוצאה.

פטרה קביטובה – אנסטסיה פבליוצ'נקובה 6:2, 1:6, 1:6 

אלופת הווימבלדון ב-2011 ו-2014 פתחה רע את המשחק ונשברה פעמיים במערכה הראשונה. פבליוצ'נקובה, לעומת זאת, שמרה על ההגשות שלה והשיגה ניצחון 2:6 במערכה תוך 34 דקות בלבד. במערכה השנייה והשלישית הסיפור היה שונה לחלוטין: קביטובה ניצלה 7 טעויות של יריבתה ובעזרת משחק משובח ליד הרשת השיגה ארבע שבירות וטיילה לניצחון 1:6, 1:6.


קביטובה חוגגת את היתרון המוקדם (AFP)

קרולינה פלישקובה – מריה שראפובה 6:3, 6:4

שראפובה ידעה שהיא חייבת להשיג ניצחון על מנת לשמור את הרוסיות בתמונה עלתה נחושה מאוד למפגש נגד פלישקובה. המדורגת הרבייעת בעולם השיגה שתי שבירות מהירות וניצחה 3:6 במערכה הראשונה. הצ'כית הצעירה לא הרימה ידיים והקשתה על שראפובה בהמשך ואף שברה בפתיחת המערכה השנייה. הרוסייה ענתה עם זכייה בארבעה משחקונים רצופים ומכאן הדרך ל-4:6 וניצחון במשחק כולו הייתה קצרה.


שראפובה. עמדה בציפיות והשוותה את התוצאה  (AFP)

מחר תפגוש קביטובה את שראפובה ופלישקובה תנסה להתאושש מול פבליוצ'נקובה. במידה ולא תהיה הכרעה אחרי שני המשחקים האלו, משחק הזוגות יקבע איזה נבחרת תזכה בגביע פדרציה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי