אנדיוני, אנה סמשנובה והראל לוי חוזרים למגרש

אנדיוני. כמו בימים הטובים
אנדיוני. כמו בימים הטובים | צילום: GettyImages

מרכז הטניס ברמה"ש יקיים הפנינג למען קרן שמסייעת לטניסאים מצטיינים

(גודל טקסט)

כל מי שירצה לראות את אנדי רם ויוני ארליך חוזרים לשחק יחד ואתם גם דודי סלע, הראל לוי, אנה סמשנובה ואחרים מוזמן מחר בבוקר (שבת, מ-10:00 עד 13:00) למרכז לטניס בישראל – רמת השרון להפנינג טניס מיוחד עם מטרה מקודשת: קרן מיוחדת המיועדת לטניסאים מצטיינים. מדובר שאירוע שאורגן ע"י אנדי רם ומרכז הטניס ברמה"ש לזכרו של אביו של רם, עמי, שנפטר במפתיע לפני כעשר שנים. באירוע תתקיים תחרות טניס מקצוען-חובבן (תחרות זוגות שמורכבת ממקצוען וחובבן יחד מול זוג דומה) בהשתתפות שורה של טניסאים, אנשי בידור ואנשי עסקים.

 

שחקני הדייויס לשעבר נועם בר ואמיר חדד הבטיחו גם הם את בואם יחד עם קפטן הדייויס, אייל רן. בהפסקה בין המשחקים צפויה לקהל חגיגה בדמות משחק ראווה בהשתתפות שלישיית מה קשור, ישראל קטורזה ועמוס תמם.

 

 

כמו כן ישחקו גם אנשי העסקים מודי כידון, לוני הרציקוביץ', רוני נפתלי ועוד. בנוסף, תהיה גם מכירה פומבית של מוצרי טניס החתומים ע"י רוג'ר פדרר, רפאל נדאל, נובאק ג'וקוביץ', אנדי מארי ועוד. לצד כל האירועים יתקיים הפנינג לכל המשפחה עם מתנפחים, טניס, הפעלות ספורטיביות נושאות פרסים ועוד. הכניסה חופשית.

 

אנדי רם: "אני מאוד מתרגש לקראת האירוע שהוא קרוב ללבי, אני מאמין שמי שיגיע יזכה ליהנות מאירוע חווייתי ויוצא דופן שהרבה חברים עזרו לי להרים אותו. אני כולי תקווה שהאירוע יהיה מוצלח ויהפוך למסורת ארוכת שנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי