אנדי מארי שוב זכה בטורניר ווימבלדון

מארי. תואר שני בווימבלדון
מארי. תואר שני בווימבלדון | צילום: Gettyimages

לאחר שנכשל בשני הגמרים הקודמים, הסקוטי ניצח את ראוניץ' ב-3 מערכות

(גודל טקסט)

לאחר פעמיים כושלות בתחילת העונה, אנדי מארי הצליח בניסיון השלישי שלו לזכות בטורניר גראנד סלאם כשניצח 4:6, 6:7 (3), 6:7 (2) את מילוש ראוניץ' בגמר טורניר ווימבלדון.

 

מארי, שהפך לפייבוריט לניצחון לאחר הדחתו של נובאק ג'וקוביץ' בסיבוב השלישי, הוכיח לאורך הטורניר כולו שהוא בהחלט אלוף ראוי והניף את התואר הביתי בפעם השניה בקריירה. 

 

 

לעומתו ראוניץ', שהעפיל לגמר מייג'ור ראשון בקריירה, הוכיח שהוא ראוי למעמד, אך עדיין לא לזכיה בתואר, לאחר שביצע 29 טעויות לא מחויבות ונכנע ללחץ של המעמד הגדול.

 

כעת מארי יתפנה להתכונן להגן על תוארו במשחקים האולימפיים, כאשר גם ג'וקוביץ' וגם רוג'ר פדרר ינסו לזכות במדלית הזהב בפעם הראשונה. ראוניץ', הוא יחכה להזדמנות נוספת?

 

מארי וראוניץ'. נפרדו כידידים (gettyimages)

 

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

שני השחקנים פתחו טוב והצליחו לשמור על ההגשות שלהם. עם זאת, מארי היה קצת יותר מדויק והיה קרוב לשבירה במשחקון הרביעי, אך ראוניץ' הצליח לשמור על ההגשה ועלה ל-2:3. הסקוטי לא ויתר, שבר כבר בהזדמנות הבאה ומיד לאחר מכן עלה ליתרון 3:5. ראוניץ' הצליח לשמור על ההגשה, אך מארי היה חד ולקח את המערכה הראשונה, 4:6 לבריטי.



מארי וראוניץ'. בדרך לתואר נוסף? (gettyimages)

מערכה שניה

מארי המשיך את היכולת הטובה מסוף המערכה ראשונה והפעיל לחץ בהגשה של הקנדי. ראוניץ' לעומתו עשה 15 טעויות לא מחויבות, רובן ליד הרשת והיה קרוב מאוד להישבר. עם זאת, הוא הצליח לשמור על ההגשה ושלח את המערכה לשובר שוויון. המשחקון האחרון היה שייך כולו לסקוטי שניצח 3:7 בדרך לניצחון במערכה, 6:7 (3) למארי.

 

ראוניץ' ומארי. 15 טעויות לא מחויבות (gettyimages)

מערכה שלישית

מארי לקח את המשחקון הראשון ונתן לראוניץ' לרדוף אחריו כל המשחק. הקנדי הצליח לשמור על ההגשה טוב יותר, אך שוב רק הגיע לשובר שוויון. כמו במערכה השניה, גם הפעם ידו של הסקוטי היתה על העליונה והוא שייט לניצחון 2:7 קליל וזכיה שניה בווימבלדון, 6:7 (2) למארי.

 

מארי. ניצחון גדול (gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי