בדרך למספר 18? פדרר ברבע גמר ווימבלדון

פדרר. רוצה גארד סלאם נוסף
פדרר. רוצה גארד סלאם נוסף |

ניצח ב-3 מערכות את ג'ונסון ויפגוש את צ'יליץ' בשלב הבא. מארי ניצח את קיריוס

(גודל טקסט)

בדרך לגראנד סלאם 18? רוג'ר פדרר עלה היום (שני) לרבע גמר טורניר ווימבלדון אחרי שניצח בשלוש מערכות 2:6, 3:6, 5:7 את סטיב ג'ונסון (29 בעולם). הוא יפגוש ברבע הגמר את מרין צ'יליץ' שניצל פרישה של קיי נישקורי בגלל פציעה במצב של 1:6, 1:5 לזכות הקרואטי.

האמריקני שהגיע לטורניר בכושר נפלא עם זכייה בטורניר נוטינגהאם, והדיח בדרך את ז'רמי שארדי וגריגור דימיטרוב, קיווה להיות ההפתעה הנוספת של הטורניר אחרי שבן ארצו, סאם קוורי, הדיח את נובאק ג'וקוביץ'. עם זאת, לפנומן השוויצרי היו תכניות אחרות ולמרות כמה נקודות יפות של ג'ונסון, 

 

 

בפתיחת המשחק השוויצרי הציג משחק מהוסס, אבל הצליח לשמור על חבטות ההגשה שלו. במשחקון השישי ביצע פדר את השבירה הראשונה בדרך לשתי שבירות רצופות וניצחון במערכה הראשונה 2:6. פדרר  המשיך את המומנטום גם בפתיחת המערכה השנייה ובמשחקון הרביעי הצליח לשבור את החבטות ההגשה של ג'ונסון בדרך ליתרון 1:3. המדורג 29 לא וויתר, אבל פדרר שמר על חבטות ההגשה וניצחה 3:6.

 

צ'יליץ'. יפגוש את פדרר ברבע הגמר (gettyimages)

 

המשחקון הראשון במערכה השלישית נמשכה שבע דקות, שבסיומו הצליח ג'ונסון לשמור על חבטות ההגשה ועלה 0:1. במשחקון הרביעי ניצל ג'ונסון משחק חלש של פדרר ושבר את השוייצרי בפעם הראשונה במשחק ועלה ל-1:3. פדרר לא נשאר חייב ושבר מיד במשחקון הבא בדרך לניצחון 5:7. וכרטיס לשלב הבא.

המועמד השני לזכיה בטורניר, אנדי מארי, ניצח בקלות 5:7, 1:6, 4:6 את ניק קיריוס הצעיר. הוא יפגוש בשלב הבא את ג'ו ווילפריד צונגה שניצל את פרישתו רישר גאסקה במהלך המערכה הראשונה בפיגור 4:2. איש השעה של יום שבת, סם קוורי גבר בקלות על ניקולאס מאהו 4:6, 6:7 (5), 4:6. הוא יפגוש ברבע הגמר את מילוש ראוניץ' שחזר מפיגור 0:2 מול דויד גופין לניצחון בחמש מערכות (6:4, 6:3, 4:6, 4:6, 4:6).

 

סרינה. משחק לא קל (gettyimages)

 

בנשים המשיכה סימונה האלפ להרשים כשגברה על מדיסון קיז בקרב צמוד 7:6 (5), 4:6, 3:6. היא תפגוש ברבע הגמר את אנג'ליק קרבר שניצחה בקלות את מיסאקי דוי היפנית המפתיעה, 3:6, 1:6.

 

סרינה וויליאמס התקשה בהתחלה אך הצליחה לנצח בשתי מערכות 5:7, 0:6 את סבטלנה קוזנצובה. גם וונוס וויליאמס תהיה בשלב רבע הגמר לאחר שגברה 6:7 (3), 4:6 על קרלה סוארס נאברו הספרדיה.

 

דומיניקה ציבולקובה ניצחה במשחק סופר-צמוד את אגניישקה רדוונסקה 6:3, 5:7, 7:9. היא תפגוש ברבע הגמר את המנצחת יילנה וסנינה ליאקטרינה מאקרובה. גם ירוסלבה שבדובה תהיה בשלב הבא לאחר ניצחון 2:6, 4:6 על לוסי ספרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי