ג'וקוביץ' בסיבוב השלישי בלי לשחק, נדאל ניצח

לא הזיע
לא הזיע |

אליפות ארה"ב: המדורג 1 זכה להנחה בדרך לתואר. נשים: מוגורוסה בחוץ

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' שמט מערכה כבר במשחק הראשון שלו באליפות ארצות הברית הפתוחה – הגראנד סלאם האחרון של השנה – אבל העפיל לסיבוב השני. בדרך לסיבוב השלישי הוא כבר כלל לא נאלץ להזיע, אפילו לא טיפה.

המדורג 1 בעולם, האלוף המכהן והפייבוריט לזכיה עלה אוטומטית לסיבוב השלישי, זאת לאחר שיריבו הצפוי, הצ'כי יירי וסלי, הודיע על פרישה. הוא יפגוש בשלב הבא את מיכאיל יוז'ני הוותיק, שגבר בשלוש מערכות על גוידו פז'ה.

קייל אדמונד הבריטי, שהפתיע את רישאר גאסקה בסיבוב הראשון, המשיך גם לסיבוב השלישי לאחר 5:7, 4:6, 4:6 על ארנסטו אסקובדו. גם קווין אנדרסון מדרום אפריקה בסיבוב השלישי אחרי 6:7, 4:6, 4:6 על ואשק פוספיסיל הקנדי.

עוד בגברים, הצרפתי ג'ו ווילפריד צונגה המדורג תשיעי עלה בזכות 4:6, 6:3, 3:6, 4:6 על ג'יימס דקוורת' האוסטרלי והשור ממאיורקה רפאל נדאל (4) עשה זאת בקלות עם ניצחון על אנדראס ספי 0:6, 5:7 ו-1:6. מילוש ראוניץ' הודח במפתיע על ידי ריאן האריסון שעלה מהמוקדמות.

אצל הנשים, פטרה קביטובה, זוכת מדליית הארד במשחקים האולימפיים בריו, המשיכה לסיבוב השלישי לאחר 6:7, 3:6 על קאילה בויוקקאצ'אי מטורקיה. גם רוברטה וינצ'י, בלינדה בנצ'יץ' ודומיניקה צ'יבולקובה העפילו לשלב הבא בניו יורק.


תלך עד הסוף? קביטובה (AFP)

ההפתעה הגדולה הגיעה מכיוונה של המדורגת 3 גרבינייה מוגורוסה הספרדיה, אלופת הרולאן גארוס שנכנעה 5:7 ו-4:6 מול אנסטסיה סבסטובה הלטבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי