קאמבק גדול למארי. ג'וקוביץ' ונדאל דרסו

הזיע
הזיע |

רולאן גארוס: אלופת אוסטרליה קרבר עפה בסיבוב הראשון. איבנוביץ' עלתה

(גודל טקסט)

יום המשחקים השלישי ברולאן גארוס לא סיפק הפתעה בקרב הגברים, והמדורגים הבכירים עשו את העבודה ועלו לשלב הבא. בקרב הנשים נרשמה הפתעה כאשר אלופת אוסטרליה אנג'ליק קרבר הפסידה במפתיע לקיקי ברטנס ההולנדית.

 

 

מתח את מארי. שטפאנק (AFP)

 

מארי הזיע, נדאל המשיך לדרוס

המדורג השני בטורניר אנדי מארי נקלע לבור לא פשוט, אך הצליח להתגבר על פיגור 2:0 ולעלות לסיבוב השני. הבריטי שיחק נגד ראדק שטפאנק הצ'כי בן ה-37 (129 בעולם), והפסיד בשתי המערכות הראשונות 6:3, 6:3. במערכה השלישית התעשת הבריטי וניצח 0:6, אלא שאז המשחק הופסק בשל אור לקוי והתחדש רק היום (שלישי). מארי ניצח 3:6 במערכה הרביעית, והזיע קשות לפני שהצליח לנצח 5:7 בחמישית ולעלות בקושי לשלב הבא.

המומחה הגדול למשטח החימר, רפאל נדאל, שזכה בטורניר תשע פעמים ויותר מכל אחד אחר בהיסטוריה, לא התקשה במיוחד מול האוסטרלי סם גרות' ודרס אותו 1:6, 1:6, 1:6 בתוך שעה ועשרים דקות. מתוך 45 חבטות הגשה, הספרדי לא ניצח רק בחמש, ובנוסף לכך רשם 25 ווינרים לעומת שלוש טעויות בלתי מחויבות בלבד. בכך עלה נדאל למאזן מדהים של 2:71 בפאריס.

מאזן 2:71 בפאריס. נדאל (AFP)

 

המדורג ראשון בטורניר ובעולם נובאק ג'וקוביץ' לא התקשה גם הוא ודרס 4:6, 1:6, 1:6 את יו לן-הסון מטייואן. גם תומאס ברדיך לא התקשה מול ואשק פושפיסיל ודרס אותו 3:6, 2:6, 1:6.

 

קרבר הודחה, איבנוביץ' עלתה

ההפתעה הגדולה של יום המשחקים הגיעה עם הדחתה של אלופת אוסטרליה, אנג'ליק קרבר, שעפה כבר בסיבוב הראשון. קיקי ברטנס ההולנדית והלא מדורגת הייתה זו שהצליחה להשיג את תוצאת היום לאחר ניצחון בשלושה מערכות. ברטנס ניצחה 2:6 במערכה הראשונה, אך קרבר הצליחה לחזור וניצחה 3:6 במערכה השנייה. קיקי, שמעולם לא הצליחה לעבור את רבע גמר הטורניר, לא ויתרה, שברה במערכה האחרונה בדרך ל-3:6 וניצחון.

 

אכזבה. ברדיך (AFP)

 

אנה איבנוביץ' התחילה טוב נגד אושיאן דודין ודרסה אותה 0:6, אבל הפסידה 7:5 במערכה השנייה לפני שניצחה 2:6 במערכה המכרעת ועלתה לשלב הבא. ונוס וויליאמס נזקקה לשתי הארכות בשביל לנצח 6:7, 6:7 את אנט קונטאבייט. מדיסון קיז המסקרנת לא התקשתה נגד דונה ווקיץ' וניצחה אותה 3:6, 6:2 בדרך לשלב הבא. גם ג'יני בושאר עשתה את העבודה בקלילות עם 2:6, 2:6 על לאורה זיגמונד.

 

ניצחון בשלוש מערכות. איבנוביץ' (AFP)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי