הישג נאה לדודי סלע, עלה לרבע בטורניר צ'נאי

סלע. הישג נאה למחבט הבכיר
סלע. הישג נאה למחבט הבכיר | צילום: Gettyimages

הישראלי לראשונה מזה חצי שנה בין שמונת האחרונים במסגרת ATP. ג'וקוביץ' טייל

(גודל טקסט)

דודי סלע המשיך הערב ביכולת המעודדת שלו לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה, כשעלה לרבע גמר טורניר בסבב ה־ATP לראשונה מזה שישה חודשים.

 

המחבט מספר 1 של ישראל, המדורג 96 בעולם, גבר 2:6, 2:6 על היון צ'ונג הקוריאני (104) בסיבוב השני של טורניר צ'נאי בהודו. בשלב הבא יפגוש סלע את אלברט ראמוס וינולס הספרדי (27). הוא ינסה להעפיל לשלב חצי הגמר בטורניר ATP לראשונה מאז שעשה זאת באטלנטה ביולי 2014.

 

 

במקביל, טורניר הטנסי בדוחא שפותח את עונת הטניס נמשך היום בקטאר. נובאק ג'וקוביץ' המדורג שני בעולם העפיל לרבע הגמר עם 3:6, 4:6 על הוראסיו סבאלוס הארגנטיני.

 

המשחקים העירו פנים גם לנציגי ספרד. פרננדו ורדאסקו העפיל לרבע הגמר אחרי 1:6, 6:7 על הבלגי המוכשר דויד גופן. המדורג 42 בעולם יקווה לשנה טובה מאשתקד. גם בן ארצו ניקולאס אלמגרו יהיה ברבע אחרי שהדיח את המדורג שביעי בטורניר פיליפ קולשרייבר הגרמני עם 6:7, 6:7.

 

ראדק סטפנק הצ'כי יהיה ברבע אחרי ששלח הביתה את ארתור דה גריף הבלגי עם 3:6, 2:6. תומאס בדריך גבר בדרבי צ'כי על ייר ווסלי בתום שלוש מערכות אחרי 6:7, 6:1, 1:6. 

 


ורדאסקו, יהיה ברבע (AFP)

 

בנשים, ההכנות של סרינה וויליאמס לטורניר הגראנד סלאם הראשון של השנה ספגו הערב מהלומה קשה, כשהיא הודחה כבר בסיבוב השני של טורניר אוקלנד בניו זילנד. האמריקאית בת ה־35, שזקוקה לעוד תואר גראנד סלאם אחד כדי להגיע ל־23 ולעבור את שטפי גראף, הפסידה 6:4, 6:7, 6:4 לבת ארצה מדיסון ברנגל.

 

וויליאמס ביצעה 88 טעויות בלתי מחויבות במשחקה הראשון מאז הפסידה בחצי גמר אליפות ארה"ב הפתוחה לפני כארבעה חודשים. "88 טעויות זה הרבה יותר מדי בשבילי", אמרה וויליאמס. אחותה הגדולה של סרינה, ונוס, גברה 6:7, 2:6 על ג'ייד לואיס, אך פרשה לאחר מכן מהטורניר בעקבות פציעה בזרוע ימין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי