יו"ר ה-WTA: "ההחלטה לא מכבדת את שראפובה"

מריה שראפובה
מריה שראפובה | צילום: AFP

הטניסאית לא תשתתף ברולאן גארוס לאור ההחלטה שלא להעניק לה כרטיס חופשי לתחרות, סטיב סימון טען: "היא ריצתה את עונשה. לא צריך סנקציות מעבר"

(גודל טקסט)
 מריה שראפובה לא תוכל להתחרות השנה בטורניר הרולאן גארוס בצרפת לאחר שיו"ר ההתאחדות הצרפתית הבהיר אתמול כי הוחלט שלא לאפשר לה להשתתף בתחרות.


ראשי הרולאן גארוס כמובן לא מנעו ממנה להשתתף ישירות, אלא הודיעו כי הוחלט שלא לאפשר לטניסאית הבכירה, ששבה לאחרונה מ-15 חודשי השעיה לאחר שנתפסה משתמשת בחומר אסור, לקבל כרטיס חופשי להתחרות והניקוד שצברה בחודש האחרון לא מספיק לה כדי להיות חלק משלב המוקדמות בתחרות.


כעת, יו"ר ה-WTA סטיב סימון בחר להגיב להחלטת הפדרציה הצרפתית ומסר בהודעה לתקשורת: "אני תומך בשחקנים שזכו לקבל את הכרטיס החופשי לרולאן גארוס ומאחל להם בהצלחה. הולכת להיות תחרות מרתקת, אבל אני לא מסכים עם בסיס ההחלטה שלא מכבדת את מריה שראפובה. היא ריצתה את עונשה והתכנית למניעת שימוש בחומרים אסורים בטניס נתמכת על ידי הגראנד-סלאמס, ה-WTA, ה-ITF וה-ATP. לא צריכים להעניש מעבר לסנקציות שכבר הוטלו".


נשיא פדרציית הטניס הצרפתית אמר אתמול: "אנחנו מוכנים לתת כרטיס חופשי לשחקנית שחזרה מפציעה, לא למי שהורשעה בעבירת סמים". כזכור מאז חזרה מעונש ההשעיה שלה, עלתה הרוסיה תכופות לכותרות בעקבות תגובות שחקניות הסבב כנגד ההעדפה לכאורה שהיא מקבלת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי