לקח מההפסד? ג'וקוביץ' מינה את אגאסי למאמן אישי

אלכסנדר זברב ונובאק ג'וקוביץ'
אלכסנדר זברב ונובאק ג'וקוביץ' | AFP

הסרבי שהפסיד בגמר רומא לזברב הגרמני 4:6, 6:3: "אני ואנדרה סיכמנו לשתף פעולה החל מרולאן גארוס"

(גודל טקסט)

לאחר שהפסיד את גמר רומא הודיע נובאק ג'וקוביץ' כי החליט למנות את טניסאי העבר האגדי אנדרה אגאסי למאמנו האישי והשניים יחלו לעבוד כבר בטורניר רולאן גארוס שיחל בסוף החודש. 

"אני ואנדרה מדברים כבר שבועות על כך שנעבוד ביחד", גילה הסרבי במסיבת העיתונאים בתום המשחק מול אלכסנדר זברב (6:4, 6:3), "החלטנו להיפגש בפאריס ולזרום משם. אם זה יעבוד טוב אין סיבה שלא נמשיך את ההתקשרות".

זברב הזוכה הכי צעיר במאסטרס 
אלכסנדר זברב בן ה-20 הדהים היום (ראשון) את ג'וקוביץ' בגמר טורניר רומא וגרף את התואר מסבב המאסטרס. הגרמני ניצח 4:6 ו-3:6 והפך לזוכה הצעיר ביותר בטורניר מאסטרס (1000).

זברב, שהיה מדורג במקום ה-17 בדירוג העולמי, יעלה לטופ 10 בעקבות הניצחון. הסרבי (מדורג 2) המשיך את שנת 2017 המאכזבת וצריך להיות מודאג לקראת הרולאן גארוס שייפתח בשבוע הבא. זברב הוא הזוכה הצעיר אי פעם בסביב, מאז עשה זאת לא אחר מאשר נולה כשזכה בטורניר מיאמי ב-2007 (היה בן 19).  

אצל הנשים, אלינה סביטולינה זכתה בטורניר רומא אחרי שהפתיעה בגמר את סימונה האלפ עליה גברה 6:4, 5:7 ו-1:6. האוקראינית המדורגת חמישית שרק לאחרונה חזרה לטופ 10, גברה בחצי הגמר על גרבינייה מוגורוסה וכעת ניצחה את הרומנייה המדורגת שמינית וזכתה בתואר רביעי השנה אחרי הטורנירים בטאיפיי, דובאי ואיסטנבול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי