פתיחה מדהימה: תים טייל לשלב הבא, קרבר הודחה, קביטובה הראשונה שניצחה

פטרה קביטובה. התרגשה בבכורה מהחודשת
פטרה קביטובה. התרגשה בבכורה מהחודשת | AFP

המדורגת מספר 1 נכנעה 6:2, 6:2 ליקטרינה מקארובה, הצ'כית שנעדרה כחצי שנה לאחר שפורץ שנכנס לביתה פצע אותה בידה, ניצחה 2:6, 3:6 את ג'וליה בוסראפ ועלתה לסיבוב השני ברולאן גארוס

(גודל טקסט)
 הרולאן גארוס יצא הבוקר (ראשון) לדרך בצרפת, כשדומיניק תים פתח טוב את הטורניר כשהביס 4:6, 0:6 ו-2:6 את ברנרד טומיץ' המדורג 39 בעולם. האוסטרי המדורג שישי היה צריך שעה ו-20 בלבד כדי לגבור על האוסטרלי. 


מוקדם יותר ערכה בכורה מחודשת על משטח החימר הצ'כית פטרה קביטובה, שגם הייתה הראשונה לנצח השנה בתחרות, אולם זה לא היה הסיפור הגדול הבוקר.


אנג'ליק קרבר הגרמנייה – המדורגת מספר 1 בעולם –  נכנעה 6:2, 6:2 ליקטרינה מקארובה (40 בעולם) וסיימה את דרכה כבר בסיבוב הראשון. מדובר בסנסציית ענק כמובן, על אף שקרבר מעולם לא עברה את שלב 8 האחרונות ברולאן גארוס. 



קרבר. סנסציה על חשבונה בסיבוב הראשון (AFP)


כאמור מוקדם יותר שיחקה קביטובה, המדורגת 15 בעולם, שנדקרה בחודש דצמבר האחרון לאחר שנכנס לביתה פורץ ופצע אותה בצורה קשה בידה, אולם הבוקר היא שבה להתחרות וניצחה בקלות 3:6 ו-2:6 את ג'וליה בוסראפ מארה"ב בדרך לסיבוב השני. הישג השיא של קביטובה ברולאן גארוס היה חצי הגמר ב-2012


בסיום אמרה קביטובה לקהל כשהיא ממררת בבכי: "אני מודה לכולם, עזרתם לי לעבור תקופה קשה. אני שמחה מהדרך בה שיחקתי, יש מספר דברים לשפר אבל לא יכולתי לצפות ליותר אחרי תקופה כה ארוכה. במשחק נוסף הבוקר, ניצחה טימאה באצ'ינסקי השווייצרית 1:6 ו-1:6 את שרה סוריבס טרומו.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי