רפאל נדאל נכנע לניק קיריוס ברבע הגמר בסינסינטי

רפאל נדאל נכנע לקיריוס
רפאל נדאל נכנע לקיריוס | AFP

האוסטרלי הכניע את "השור ממאיורקה" בשתי מערכות, 6:2, 7:5, ויתמודד בחצי הגמר מול דויד פרר. גם תים הופתע והפסיד לדימיטרוב, שיפגוש את איסנר

(גודל טקסט)
 רפאל נדאל אמנם ישוב למקום הראשון בעולם בסוף החודש אחרי כשלוש שנים בהן הוא נע בין המקומות בעשירייה הפותחת, אבל לצערו את טורניר סינסינטי הוא סיים מעט מוקדם מהצפוי. הלילה (בין שישי לשבת) נכנע השור ממאיורקה 6:2, 7:5 לניק קיריוס והודח ברבע הגמר בארצות הברית.

עבור קיריוס האוסטרלי (23 בעולם) יהיה זה חצי גמר מאסטרס שני בקריירה, הוא עשה זאת בזכות ניצחונו ה-100 במסגרת ה-ATP, שהושג תוך 80 דקות בלבד, ובחצי הגמר מצפה לו ספרדי נוסף, דויד פרר שהדיח את דומיניק טים (המדורג שלישי) אחרי 3:6, 3:6 ברבע הגמר.

 

בחצי הגמר הנוסף בסינסינטי יפגוש גרגור דימיטרוב את ג'ון איסנר האמריקאי, אחרי שהבולגרי גבר 2:6, 1:6 על היפני יוצ'י סוגיטה ואילו יריבו ניצח 6:7, 5:7 את האמריקאי בן ה-20 ג'ארד דונלדסון 


בטורניר הנשים של סינסינטי חצאי הגמר ייצאו לדרך גם כן עוד הערב, כאשר במשחק הראשון תפגוש המדורגת מספר 1 קרולינה פלישקובה את גרביניה מוגורוסה (6) ולאחר מכן סימונה האלפ (2) תתמודד מול סלואן סטפנס המפתיעה (151 בעולם).




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי