דייויס: עידן לשם הפסיד, 0:2 לאוקראינה על ישראל

עידן לשם
עידן לשם | טוויטר

אחרי הפסדו המאכזב של סלע למרצ'נקו, עמד המדורג 290 בעולם בכבוד במערכה הראשונה מול האוקראיני דולגופולוב (52), נחלש בשנייה ושב להתעלות בשלישית אך זה לא הספיק

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד המאכזב של דודי סלע לאיליה מרצ'נקו, עידן לשם (290 בעולם) נוצח ברמת השרון 6:4, 6:1, 6:4 על ידי אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (52) במשחק השני של מפגש גביע הדייויס בין ישראל לאוקראינה, במסגרת הבית האירופי/אפריקאי מספר 1. האורחים עלו ל-0:2. ההתמודדות תמשך בשבת עם משחק הזוגות.


מול לשם חסר הניסיון בן ה-20 התייצב שחקן עתיר ניסיון שהגיע לשמינית הגמר באליפות ארה"ב האחרונה, והודח בידי האלוף רפאל נדאל. האורח לא הותיר הרבה סיכויים לישראלי הצעיר.


משמעות הפסד בהתמודדות מול אוקראינה תהיה מפגש על הזכות להישאר עוד שנה בבית מספר 1. אם הנבחרת אכן תפסיד, היא תשחק באוקטובר נגד המפסידה בהתמודדות בין רומניה ואוסטריה.



לשם. יכולת טובה לא הספיקה מול היריב המנוסה (יוני אריאלי)


מערכה 1
האוקראיני המנוסה פתח טוב יותר מול הישראלי הצעיר והצליח לנצל את ההתרגשות של לשם כדי לשבור אותו כבר במשחקון ההגשה הראשון, בדרך ל-0:3 מהיר. לשם הצליח להתעורר ולהגיב עם שבירה משלו. האוקראיני שוב שבר, ואז עשה זאת הישראלי, עד לשוויון 4:4. דולגופולוב התעורר והצליח לנצח בקלילות את שני המשחקונים הבאים, בדרך ל-4:6 במערכה הראשונה וליתרון 0:1 בהתמודדות.


מערכה 2
האוקראיני התחיל נהדר גם את המערכה השנייה ושייט ל-0:1 מהיר. הישראלי ניצח לבסוף ורשם שוויון 1:1. האוקראיני המשיך להראות טוב ועלה ל-1:2. לשם הסתבך, האוקראיני הצליח לשבור ועלה ל-1:3. האוקראיני שמר על משחקון הגשה שלו וטייל ל-1:4. לשם שוב נראה לא מרוכז מספיק והאוקראיני במשחקון מושלם שבר ועלה ל-1:5. הוא המשיך באותה יכולת בדרך ל-1:6 במערכה ול-0:2 בהתמודדות.



לשם ויריבו האוקראיני בתום המשחק (יוני אריאלי) 


מערכה 3
לשם פתח טוב את המערכה השלישית ועלה ל-0:1. האוקראיני השווה ל-1:1. הישראלי התעשת ועלה ל-1:2. דולגופולוב שוב השווה ל-2:2. לשם לא התרגש ועם יכולת טובה עלה ל-2:3. הישראלי הצעיר ניסה לשבור את האוקראיני אך זה שב והשווה ל-3:3. לשם העלה הילוך בדרך ל-3:4. האוקראיני שוב השווה עם משחקון הגשה נהדר, 4:4. דולגופולוב שבר בדרך ל-4:5. האוקראיני השלים את המשימה וסגר את המשחק עם 4:6 קליל. 0:3 לאוקראיני במשחק בדרך ל-0:2 לזכות נבחרתו על ישראל.







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי