אחרי 12 שנים: קפטן נבחרת הדייויס אייל רן התפטר

אייל רן
אייל רן | צילום: איגוד הטניס

רן הודיע לראשי איגוד הטניס על סיום עבודתו: "מאוד רציתי לייצג את המדינה בהתמודדות מול רומניה (בקרב על ההישרדות בבית 1), אבל הרגשתי שזה הזמן להעביר את המושכות"

(גודל טקסט)

קפטן נבחרת הדייויס של ישראל משנת 2005 אייל רן הודיע היום (ראשון) על סיום תפקידו. ההודעה הגיע אחרי ההפסד 3:0 לאוקראינה שקבע כי הנבחרת תתמודד בעוד חודש בין התאריכים 20-22 באוקטובר על ההישרדות בבית 1 מול רומניה.

אייל רן: "הייתה לי הזכות והגאווה להצעיד את הנבחרת בתור שחקן ולאחר מכן בתור קפטן במשך 12 שנים, אני שמח שהובלתי את הנבחרת עד לחצי גמר גביע הדייויס ועל הזכות להצעיד שחקנים כמו אנדי, יוני, נועם אוקון, אמיר חדד, הראל לוי, אמיר וינטרוב ודודי להישגים אדירים ועל כך שהנבחרת הייתה מקום שכולם רוצים וחולמים להיות חלק ממנו. אני שמח על הזכות שהייתה לי להצעיד את נבחרת העתיד של ישראל, ישי עוליאל, עידן לשם, דניאל צוקרמן, בן פתאל, מור בוליס, כולם שחקנים צעירים ומבטיחים ויש למה לצפות מהם בשנים הקרובות".

"מאוד רציתי לייצג את המדינה בהתמודדות מול רומניה. למרות זאת הרגשתי שזה הזמן להעביר את המושכות ואני שמח שאני משאיר נבחרת חזקה, מאוחדת ומחויבת לשנים הקרובות ובטוח שמי שיחליף אותי ישאיר אותנו בבית 1".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי