מנכ"ל איגוד הטניס: "לא נארח את המפגש הבא בכל מחיר"

גביע דייויס
גביע דייויס | אתר רשמי

שלמה גליקשטיין סיפר על העלויות הכלכליות הגדולות הכרוכות באירוח עוד התמודדות בגביע דייויס, ופנה למספר גורמים לקראת מפגש ההישרדות נגד רומניה: "מקווים לא להיכנס למינוס"

(גודל טקסט)

מהפכה באיגוד בטניס. אחרי סיום דרכו של אייל רן, הודיעו היום (שני) באיגוד על מינויו של הראל לוי לקפטן החדש של נבחרת הטניס. נועם אוקון ימשיך בתפקידו כמאמן הנבחרת, שתנסה לשכוח את התצוגה הרעה מול אוקראינה. הראל לוי בן ה-39 הוא אחד מבכירי הטניסאים הישראלים בכל הזמנים. בשיאו הוא דורג במקום 30 בעולם ורשם 21 הופעות במדי נבחרת ישראל, אותה הצעיד עד לחצי גמר גביע הדיוויס בשנת 2009.

לאחר מינויו לתפקיד הקפטן אמר הראל לוי: "ראשית אני מודה לקפטן היוצא אייל רן, שעשה עבודה מדהימה כשחקן וקפטן ב-12 השנים האחרונות. אני מקווה להמשיך את דרכו של אייל. היה לי הכבוד לייצג את הנבחרת וכעת נקראתי למשימה לאומית חשובה מאוד. נעשה את המיטב כדי להשאיר את הנבחרת בבית מספר 1 יחד עם הצוות והשחקנים". 

מנכ"ל האיגוד, שלמה גליקשטיין סיפר "במידה מסוימת הופתעתי מהעיתוי בו עזב אייל. הכוונה הייתה שימשיך עד סוף השנה בכל מקרה ולא יעזוב באמצע, אבל הבנתי את התחושות והרצונות שלו וכיבדתי אותם".



משימה לאומית. הראל לוי (אתר רשמי)

מלבד סיפור הקפטן, גליקשטיין גם נאלץ לעסוק במציאת פתרון לעלות הכלכלית הגבוהה הכרוכה באירוח עוד מפגש דייויס, לקראת ההתמודדות על ההישארות בבית האירופי/אפריקאי מספר 1 ב-20-22.10 נגד רומניה. "כל מפגש משאיר אותנו עם הפסד של כחצי מיליון שקל. אנחנו מחפשים כל דרך אפשרית לקבל תמיכה ממשרד הספורט, מנהל הספורט ורשויות הספורט. תמיכה שמגיעה לנו על אירוח תחרות בינארצית ברמה כזו. אנחנו מאוד מקווים שמשרד הספורט יקצה לנו את הסכומים המתאימים בשביל שלא ניכנס למינוסים רצינים בתקציבים שלנו. אף אחד לא רוצה לוותר על אירוח, אבל לא נעשה את זה בכל מחיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי