לראשונה בקריירה: שראפובה הפסידה להאלפ והודחה מבייג'ין

סימונה האלפ
סימונה האלפ | AFP

המדורגת שנייה סוף סוף שברה את המנחוס והשיגה ניצחון בכורה על הרוסיה, 2:6, 2:6 תוך פחות משעה ורבע בדרך לרבע הגמר בטורניר הסיני. אצל הגברים קיריוס העפיל, צ'יליץ' נגד האריסון ברבע גמר טוקיו

(גודל טקסט)
אחרי קצת יותר מחמש וחצי שנים מאז נפגשו לראשונה במסגרת סבב ה-WTA, וכשבאמתחתה שבעה הפסדים רצופים, השיגה סימונה האלפ ניצחון ראשון בקריירה על הנמסיס שלה – מריה שראפובה, והעפילה לרבע גמר טורניר בייג'ין.


הרומניה דרסה את יריבתה 2:6, 2:6 תוך שעה ו-14 דקות, כשהיא מפגינה עליונות על המשטח הסיני. המדורגת 104 עדיין מתרגלת בחזרה לעובדה שחזרה מתקופת ההשעייה הממושכת שלה, והיא תמשיך לנסות ולחפש תואר.



באליפות ארצות הברית האחרונה הייתה האלפ קרובה מאוד להשיג את הניצחון הראשון על הרוסיה, אך למרות יתרון מערכה בסיבוב הראשון בפלאשינג מדו קרסה המדורגת שנייה ולבסוף הודחה בתום אחד המשחקים המשובחים שנראו השנה. בסיבוב הבא תפגוש האלפ את המנצחת בין אגניישקה רדוואנסקה לדריה קסטקינה.


שראפובה. הובסה בפעם השמינית
שראפובה. הובסה בפעם השמינית (AFP)


תוצאות נוספות

מוניקה ניקולסקו – שוואי פנג 6:3, 6:2

סמנתה סטוסור – ילנה אוסטפנקו 6:3, 7:5

קרולין גרסיה – אליז מרטנס 6:7 (4:7), 4:6


במקביל אצל הגברים העפיל ניק קיריוס לרבע הגמר בזכות 6:3, 2:6, 2:6 על חשבונו של מישה זברב, ויפגוש את סטיב דרסיס שגבר 3:6, 4:6 על דושאן לאיוביץ'. רוברטו באוטיסטה אגוט ממתין למנצח מבין גריגור דימיטרוב וחואן מרטין דל פוטרו, אחרי שאליאז' בדנה פרש מולו במצב של 6:0, 4:0 לרעתו של הבריטי.בנוסף נקבע רבע הגמר הראשון בטורניר טוקיו, שם ישחק המדורג ראשון בטורניר מארין צ'יליץ' נגד ראיין האריסון.


תוצאות נוספות מטורניר טוקיו

אלכסנדר דולגופולוב – דניל מדבדב 1:6, 2:6

אדריאן מנרינו – יירי וסלי 3:6, 2:6

פליסיאנו לופס – דויד גופן 7:5, 6:1

דייגו שוורצמן – ברנרד טומיץ' 3:6, 1:6

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי