נדאל בחצי גמר טורניר בייג'ין עם ניצחון משכנע על איזנר

רפאל נדאל
רפאל נדאל | AFP

המדורג 1 בעולם לא התקשה להדיח את הענק האמריקאי וניצח 4:6, 6:7 (0) בדרך לפיינל-פור בבירה הסינית, שם יפגוש את דימיטרוב בשחזור חצי הגמר מאליפות אוסטרליה. נקבעו חצאי הגמר בטורניר טוקיו

(גודל טקסט)

רפאל נדאל העפיל הבוקר (שישי) לחצי גמר טורניר בייג'ין בזכות ניצחון משכנע 4:6, 6:7 (0) על ג'ון איזנר, ויפגוש את גריגור דימיטרוב בשחזור חצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה.

כמו בדר"כ כשמשחקים מול הענק האמריקאי, המפתח במשחק הוא משחקוני ההגשה. נדאל שבר במשחקון העשירי מה שהקנה את האופציה להגיש למערכה, אותה ניצל ועלה ליתרון. הסט השני נגרר לשובר שוויון – על פניו יתרון לאיזנר, אך זה קרס והובס 7:0 בדרך להפסד במשחק כולו.

המדורג 1 יפגוש כאמור את דימיטרוב הבולגרי, שהדיח את רוברטו באוטיסטה-אגוט בזכות 6:7 (5), 4:6, 2:6. השניים נפגשו בחצי גמר אליפות אוסטרליה האחרונה, במשחק ענק שנגמר בניצחונו של השור הספרדי אחרי חמש מערכות מרתקות. במשחק נוסף העפיל גם ניק קיריוס לחצי הגמר אחרי שסטיב דרסיס הפצוע פרש מולו במצב 0:6, 0:3 לזכות האוסטרלי.

נדאל. שחזור חצי הגמר הענק מאוסטרליה
נדאל. שחזור חצי הגמר הענק מאוסטרליה (AFP)

ומסין ליפן, שם נקבעו שלושה עולים לחצי גמר טורניר טוקיו. מארין צ'יליץ' טיטא את ראיין האריסון 2:6, 0:6, ויתמודד עם אדריאן מנרינו שהדיח את יואיצ'י סוגיטה המקומי, 2:6, 4:6. בחצי הגמר השני ישחקו דויד גופן, שניצח 5:7, 2:6 את רישאר גאסקה הוותיק, ודייגו שוורצמן שדילג מעל סטיב ג'ונסון עם 0:6, 5:7.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי