נדאל עלה לגמר בבייג'ינג, האלפ בפסגת דירוג הנשים

רפאל נדאל
רפאל נדאל | AFP

הספרדי גבר 3:6,6:4,1:6 על דימיטרוב ויתמודד מול ניק קיריוס על התואר. גם הרומניה בגמר טורניר בייג'ינג אחרי 2:6,4:6 על אוסטפנקו בחצי הגמר ותתמודד מול קרולין גרסיה שגברה על קביטובה 3:6, 5:7

(גודל טקסט)

המדורג ראשון בעולם רפאל נדאל עלה היום (שבת) לגמר טורניר בייג'ינג אחרי שניצח בחצי הגמר 3:6,6:4,1:6 את גרגור דימיטרוב (8) ובמשחק על התואר יפגוש את ניק קיריוס האוסטרלי.

השור ממאיורקה פתח טוב מול הבולגרי וניצח 3:6 במערכה הראשונה. נדאל המשיך בשלו גם המערכה השנייה וכבר הוביל 3:4, אבל דימיטרוב חזר למשחק וניצח 4:6. במערכה השלישית לעומת זאת, זה כבר היה חד צדדי לחלוטין והספרדי ניצח בקלות 1:6 בדרך לגמר.

בחצי הגמר השני כאמור לעיל נרשמה הפתעה כאשר ניצח ניק קיריוס (22, מדורג 20 בעולם) 3:6, 5:7 את אלכסנדר זברב הגרמני המדורג רביעי בעולם. 

מוקדם יותר, סימונה האלפ עלתה למקום הראשון בדירוג העולמי, בזכות 2:6 ו-4:6 מול ילנה אוסטפנקו, בחצי גמר טורניר בייג'ינג. הרומנייה היא הטניסאית החמישית במהלך שנת 2017 שעולה למקום הראשון אחרי גרבינייה מוגורוסה, סרינה וויליאמס, קרולניה פלישקובה ואנג'ליק קרבר. ההעפלה לפסגה הגיעה על חשבונה של הגרמניה והיא הראשונה מארצה שמשיגה את ההישג המיוחל. כבר במערכה הראשונה היא שברה את אוסטפנקו ופגעה לה בשאיפות לניצחון. האלפ שברה שוב, וסיימה את המפגש אחרי שעה ו-17 דקות.


בפסגה. האלפ (AFP) 

מי שתפגוש את האלפ בגמר טורניר בייג'ינג היא קרולין גרסיה הצרפתייה, שניצחה פרה קביטובה הצ'כית. גרסיה (15) לא התקשתה מול קביטובה (18) במערכה הראשונה, כשניצחה במערכה הראשונה 3:6 לאחר 41 דקות בלבד. המערכה השנייה הלכה יותר קשה עבור הצרפתייה, אך הצליחה בסופו של דבר לנצח 5:7 ולהעפיל לגמר.

קרולין גרסיה מאושרת לאחר העפלה לגמר (gettyimages)
קרולין גרסיה מאושרת לאחר העפלה לגמר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי