צפו: דל פוטרו הפצוע עלה לחצי גמר שנחאי, יפגוש את פדרר

חואן מרטין דל פוטרו
חואן מרטין דל פוטרו | AFP

הלוחם הארגנטינאי (23) התגבר על כאבים וניצח 6:4, 1:6, 4:6 את טרויצקי. השווייצרי גבר על גאסקה. נדאל יפגוש את צ'יליץ'. נשים: שראפובה ניצחה את ווגלה ותתמודד בחצי גמר טיאנג'ין מול פנג שוואי

(גודל טקסט)

רפאל נדאל בדרכו הבטוחה לזכייה בתואר ה-76 שלו בקריירה. אחרי שעשה זאת לפני חמישה ימים בטורניר בייג'ין, המדורג מספר 1 בעולם גבר הבוקר (שישי) 4:6, 7:6(4), 3:6 על גריגור דימיטרוב (6) במותחן שארך קצת יותר משעתיים וחצי ובחצי הגמר מחכה לו הקרואטי מארין צ'ליץ'. אגב, גם בשבוע שעבר בבייג'ין ניצח "השור ממאיורקה" את הבולגרי בשלוש מערכות בדרך לתואר, אז זה היה בחצי הגמר.

באשר למשחק המוקדם שנערך, צ'יליץ' (חמישי בעולם) כאמור היה הראשון לשחק והוא הרוויח את מקומו בחצי הגמר לאחר שניצח 3:6, 4:6 את אלברט ראמוס וינולאס הספרדי (25) בתוך שעה ו-22 דקות בלבד.

מאוחר יותר הבטיח גם חואן מרטין דל פוטרו (23) את המקום בארבע האחרונות. הלוחם הארגנטינאי התגבר על פציעה בכף היד, חזר מפיגור מערכה וניצח 6:4, 1:6, 4:6 את ויקטור טרויצקי (54) אחרי שעתיים ו-2 דק'. לאחר המשחק אישר דל פוטרו כי הוא נאנק מכאבים וכי הוא בדרכו לבדיקת MRI בבית החולים הסמוך, כך שלא ברור אם הוא יוכל לעלות מחר לחצי הגמר. אם יהיה כשיר, דל פוטרו יתמודד מול רוג'ר פדרר שגבר על רישאר גאסקה הצרפתי.

מריה שראפובה. בדרך לזכייה (AFP)
מריה שראפובה. בדרך לזכייה (AFP)

רוג'ר פדרר העפיל כאמור אף הוא לחצי הגמר לאחר שניצח 5:7, 4:6 את רישאר גאסקה הצרפתי. השווייצרי הוותיק השיג שבירה ועלה ל-3:5 במערכה השניה אבל משחקון על האפס של הצרפתי שמר אותו בתמונה אלא שמיד אחר כך השלים פדרר את המשימה.

נשים: שראפובה עלתה לחצי הגמר בטיאנג'ין
מריה שארפובה (86) גברה על סטפני ווגלה השווייצרית (196) 3:6, 1:6 בתוך שעה ו-5 דקות והעפילה לחצי הגמר בטורניר טיאנג'ין. הרוסייה תפגוש בשלב הבא את פנג שוואי הסינית (25), שניצחה את שרה סוריבס טורמו הספרדייה (94) בתוצאה 0:6, 1:6.

בחצי הגמר השני בטיאנג'ין ייפגשו הבלארוסית ארינה סבאלנקה, שגברה 3:6, 4:6 על לין ז'ו הסינית, כשמולה תתייצב האיטלקיה שרה אראני שהפתיעה 7:5, 6:7(2), 1:6 את כריסטינה מקהייל האמריקאית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי