ATP ו"רד בול" סופגים אש בעקבות טקס הגרלה סקסיסטי

אנדריי רובלב
אנדריי רובלב | צילום : GettyImages

סבב הטניס העולמי וענקית משקאות האנרגיה ערכו אתמול במילאנו את הטקס לקראת גמר טורניר עד גיל 21 בשבוע הבא, אך הדרך בה נחשפו הבתים גררה סערה כאשר המדורגת 38 בעולם רשמה בציניות: "עבודה טובה". צפו

(גודל טקסט)
ביום ראשון הבא סבב הטניס העולמי – ATP יערוך את טורניר הגמר לשחקנים המוכשרים בעולם עד גיל 21, בשיתוף פעולה עם "רד בול". אמש (ראשון) נערכה הגרלת הבתים בבירת האופנה מילאנו, כאשר הטקס גרר ביקורות קשות מאנשי עולם הטניס בטענה לסקסיסטיות, ולכן ה-ATP ו"רד בול" פרסמו היום הודעת התנצלות.


שמונה מהטניסאים הטובים בעולם עד גיל 21 לקחו חלק בהגרלה ולצידם היו שתי דוגמניות, כאשר כל שחקן היה צריך לבחור דוגמנית אחת והיא תחשוף לקהל את האות של הבית בו אותו טניסאי ישתתף. הדוגמנית הראשונה הרימה את שמלתה וחשפה את האות 'A' על הירך שלה, הדוגמנית השנייה הורידה את הז'קט שלה והראתה את האות 'B' על גבה החשוף וגרמו אי נוחות לטניסאים הצעירים על הבמה.



בעקבות המבוכה הגדולה המאמנת לשעבר של אנדי מארי, אמילי מאורסמו, יצאה כנגד הטקס ורשמה בחשבון הטוויטר שלה "ביזיון" עם סרטון קצר מהטקס, כאשר גם אישתו של מארי, ג'ודי, רשמה בחשבון הטוויטר שלה: "נוראי". המדורגת 38 בעולם, אליז קורנט, תקפה את ה-ATP כשרשמה בטוויטר: "עבודה טובה ATP, זה אמור להיות אירוע עתידני נכון?"

The ATP NextGen Milan draw ceremony made players select models to determine their groups. Stunningly uncomfortable, cringeworthy and trashy. pic.twitter.com/g63OfK5IOK

— Ben Rothenberg (@BenRothenberg) November 5, 2017

ה-ATP ו"רד בול" הוציאו היום הודעה משותפת בה נמסר: "אנו מתנצלים על הפגיעה שנגרמה לאנשים בעקבות ההגרלה בטקס. המטרה הייתה להכליל את מסורת האופנה העשירה של מילאנו כשבירת האופנה העולמית. ביצוענו של ההליכים היה בטעם רע ובלתי מתקבל על הדעת. אנו מתחרטים עמוקות על כך, ונבטיח שלא יחזרו על כך דבר בעתיד ".

Disgrace… https://t.co/5FnC45wUx7

— AmelieMauresmo (@AmeMauresmo) November 6, 2017



Good job @ATPWorldTour Supposed to be a futurist event right ? #backtozerohttps://t.co/CYWQJaEezA

— Alize Cornet (@alizecornet) November 6, 2017



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי