סרינה וויליאמס לא תהיה באוסטרליה, פדרר זכה בהופמן

סרינה בדרך לגראנד סלאם ה-23 בקריירה?
סרינה בדרך לגראנד סלאם ה-23 בקריירה? | צילום: AFP

האמריקאית בת ה-36 לא תשתתף בגראנד סלאם הראשון של השנה: "אני זקוקה לעוד זמן". השווייצרי הנפלא הוביל את שוויץ לזכייה בטורניר

(גודל טקסט)

סרינה וויליאמס הודיעה היום (שבת) כי לא תגן על תארה באליפות אוסטרליה הפתוחה כיוון שהיא לא מרגישה כרגע מוכנה לזכות בו פעם נוספת, בעוד אלוף הגברים המכהן רוג'ר פדרר יגיע לטורניר במלבורן בשבוע הבא כפייבוריט ברור להניף שוב את הגביע לאחר שזכה בגביע הופמן בפרת'.

וויליאמס שיחקה בשבוע שעבר משחק ראווה מול ילנה אוסטפנקו באבו דאבי, פחות מארבעה חודשים לאחר שילדה את בתה הבכורה. האמריקאית בת ה-36 הפסידה 6:2, 5:10, 3:6 במה שהיה משחקה הראשון מאז לקחה את התואר באליפות אוסטרליה בתחילת 2017 בעודה בשלבים הראשונים של ההריון.

היא ילדה את בתה אלכסיס אוהניאן בחודש ספטמבר. אולם למרות שהיא כבר שבה למגרשים, סרינה החליטה לפרוש מאליפות אוסטרליה הקרובה כיוון שהיא לא נמצאת בכושר שלדעתה יאפשר לה לזכות בטורניר. "המאמן שלי והצוות שלי תמיד אמרו 'רק תשחקי בטורנירים כשאת מוכנה ללכת עד הסוף'. אני יכולה להתחרות – אבל אני לא רוצה רק להתחרות, אני רוצה לעשות הרבה יותר מזה. כדי לעשות את זה, אני זקוקה לעוד קצת זמן", אמרה וויליאמס בת ה-36.

פדרר, שמבוגר בסרינה בחודש, המשיך בפתיחת העונה המצוינת שלו כשהוביל את נבחרת שוויץ לזכייה בגביע הופמן עם ניצחון 1:2 על גרמניה בגמר. פדרר, שזכה בתואר בפעם השנייה בקריירה – 17 שנים אחרי שעשה זאת בפעם הראשונה עם מרטינה הינגיס – גבר 7:6 (4), 2:6, 0:6 על סשה זברב במשחק יחידים. בת ארצו בלינדה בנצ'יץ' הפסידה 6:4, 6:1 לאנג'ליק קרבר, אך פדרר ובנצ'יץ' הבטיחו את התואר לאחר שרשמו ניצחון 3:4 (3), 2:4 במשחק הזוגות המעורבים.

רוג'ר פדרר. בלתי נגמר (gettyimages)
רוג'ר פדרר. בלתי נגמר (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי