טורניר מיאמי: נובאק דג'וקוביץ' הודח, דויד גופן הובס

סוזה
סוזה | אתר רשמי

כמו באינדיאן וולס, נולה סיים את דרכו כבר בסיבוב השני אחרי הפסד לנואה פר הצרפתי. המדורג תשיעי נוצח על י ז'ואאו סוזה הפורטוגלי שמדורג במקום ה-80 בעולם

(גודל טקסט)

טורניר מיאמי היוקרתי בטניס נמשך היום (שישי) עם כמה משחקים מסקרנים בהם כבר משתתפים המדורגים והמדורגות הבכירים.

הפתעה? לא בטוח. נובאק דג'וקוביץ' הודח כבר בסיבוב השני, בדיוק כמו באינדיאן וולס. הסרבי שיחק רע ונוצח 6:4, 6:3 מול בנואה פר. הצרפתי שבר את ההגשות של נולה כבר במערכה הראשונה ולא שידר לכל אורך המשחק שהוא מסוגל לנצח.  המשבר הולך ומחיר.

דויד גופן, המדורג תשיעי, ספג הפסד צורב וכואב. הוא נוצח על ידי ז'ואאו סוזה הפורטוגלי, המדורג 80 בעולם, שפשוט מחץ את הבלגי עם 0:6, 1:6 בתוך שעה ושתי דקות בלבד. 

פיליפ קראינוביץ' הסרבי, המדורג 27 בעולם, לא התקשה מול ליאם ברואדי הבריטי (169) וגבר עליו 3:6, 2:6. דייגו שוורצמן הארגנטינאי, המדורג 16 בעולם, ניצח 3:6, 1:6 את ניקולאס יארי הצ'יליאני (65). 

אצל הנשים, אחרי שמונה ניצחונות ברציפות, במהלכם הפסידה רק מערכה אחת, נעצרה נאומי אוסקה היפנית בת ה-20, שהצליחה לנצח את סרינה וויליאמס בסיבוב הראשון וסיימה את דרכה בתחרות אחרי הפסד 6:4, 6:2 לאלינה סביטולינה האוקראינית (המדורגת 4 בעולם) בסיבוב השני.  אשלי בארטי האוסטרלית (20) ניצחה 0:6, 6:7 את קלייר ליו בת ה-17 (230).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי