דודי סלע הפסיד בשלוש מערכות, צ'כיה מובילה 0:2

קייל אדמונד
קייל אדמונד | AFP

המחבט הבכיר של ישראל נכנע לאדם פבלאצ'ק המדורג 208 בעולם 3:6 6:3 6:1, עידן לשם הובס מוקדם יותר מול יירי וסלי 6:0 6:1. מחר יתקיימו משחק הזוגות ושני משחקי היחידים במידת הצורך

(גודל טקסט)

במסגרת משחקי הבית העולמי הראשון של גביע דיוויס ישראל פוגשת את צ'כיה בעיר אוסטרבה. הצ'כים בחרו לשחק על משטח החימר שהשחקנים הישראלים פחות מאומנים בהם.

את היום הראשון רק מילה אחת יכולה לתאר: מאכזב. דודי סלע, המחבט הבכיר של ישראל המדורג 98 בעולם, אומנם התחיל את המשחק טוב וניצח 3:6 את המערכה הראשונה, אבל אז התלונן על כאבים בידו, הצ'כי אדם פבלאצ'ק נכנס למשחק וניצח בעצמו 3:6 את המערכה השנייה.

המערכה השלישית כבר הייתה חד צדדית לחלוטין, סלע לא היה במשחק והצ'כי השלים ניצחון ענק מבחינתו 1:6 בתוך שעה ו-49 דקות. מחר יתקיימו משחק הזוגות ושני משחקי היחידים במידת הצורך. המנצחת תלך לפלייאוף על העלייה לבית העליון, המפסידה לפלייאוף ההישרדות בבית הראשון.

דודי סלע. הפסד מאכזב (AFP)
דודי סלע. הפסד מאכזב (AFP)

במשחק הראשון, היינו רוצים לראות יכולת טובה יותר של המחבט מספר 2 של ישראל, עידן לשם, שעלה לשחק מול המדורג 65 בעולם יירי וסלי ולא היווה לו יריב כבר מהפתיחה. המערכה הראשונה הסתיימה ב-0:6 לצ'כי תוך 27 דקות כשהישראלי מנצח ב-13 נקודות בלבד. המגמה המשיכה בסט השני שנגמר 1:6. צ'כיה מובילה 0:1 במפגש.

בהמשך יעלה דודי סלע, המחבט הראשון של ישראל המדורג 98 בעולם, למשחק מול אדם פבלאסק המדורג 208 בעולם וינסה להשוות את התוצאה. מחר יתקיים משחק הזוגות ועוד שני משחקי היחידים במקרה הצורך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי