צפו בדומיניק תים מדיח את רפאל נדאל מטורניר מדריד

רפאל נדאל טורניר ברצלונה
רפאל נדאל טורניר ברצלונה | AFP

האוסטרי, שהיה האחרון לנצח את הספרדי על החימר, עשה זאת שוב בטורניר מדריד בשתי מערכות 5:7 3:6 ועלה לחצי גמר הטורניר מול קווין אנדרסון מדרום אפריקה, שפובלוב מול זברב בחצי השני. התקציר בפנים

(גודל טקסט)

מדומיניק עד דומיניק. אחרי שקבע שיא עולמי וניצח 50 מערכות רצופות על החימר, הגיע רפאל נדאל, המדורג ראשון בעולם, לרבע גמר טורניר מדריד מול דומיניק תים המדורג 7 בעולם בביטחון שיא.

אבל האוסטרי, שניצח את נדאל גם בשנה שעברה בטורניר רומא, לא נבהל מהסיטואציה, שיחק טניס ברמה הגבוהה ביותר, שבר 5 פעמים במהלך המשחק וניצח גם טעויות רבות של הספרדי כדי לנצח 5:7 3:6 ולעלות לחצי גמר הטורניר שם יפגוש את קווין אנדרסון המדורג 8 בעולם.  בכך נשבר רצף 50 המערכות הרצופות של נדאל על החימר, רצף שהפך לשיא עולמי על כל משטח שהוא אי פעם.

דניס שפובלוב, הקנדי יליד ישראל, נשאר המדורג הנמוך ביותר בטורניר (43) אבל זה לא הפריע לו לנצח את המדורג 22, הבריטי קייל אדמונד, בשלוש מערכות 5:7, 7:6 (6), 4:6, הוא יפגוש בשלב הבא את הפייבוריט החדש לזכייה, המדורג 2 אלכסנדר זברב שניצח את ג'ון איסנר האמריקאי (9) 4:6, 5:7. קווין אנדרסון הדרום אפריקאי ניצח מוקדם יותר את הפתעת הטורניר דושאן לאיוביץ' בשלוש מערכות: 6:7 (3), 6:3, 3:6 ויפגוש את תים בחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי