צפו בתקציר: נדאל חזר מפיגור מערכה וניצח ברבע גמר רומא

רפאל נדאל
רפאל נדאל | AFP

פאביו פוניני האיטלקי הדהים כשזכה במערכה הראשונה, אבל הספרדי לא איבד את העשתונות, העלה את רמתו והעפיל לחצי הגמר. שראפובה העפילה אחרי דרמת ענק מול אוסטפנו לראשונה מאז 2015

(גודל טקסט)

 לאחר שהפסיד בטורניר מדריד, רפאל נדאל מתחיל להיראות שביר יותר על החימר. היום (שישי) הוא פגש ברבע גמר טורניר רומא את פאביו פוניני האיטלקי הנמרץ ונזקק ליכולת שיא כדי לעבור את המדורג 21 בעולם שהגיע לראשונה לרבע הגמר בטורניר.

המערכה הראשונה הייתה הצמוד ביותר. נדאל שבר ראשון, עלה ל-1:4 ונראה היה שהוא בדרך למערכה קלה, אלא שאז הקהל נכנס לתמונה ועודד את השחקן המקומי. פוניני הציג יכולת שיא, לקח חמישה משחקונים ברציפות וזכה במערכה הראשונה 4:6.

אבל נדאל לא נבהל ולא השאיר ליריבו סיכוי במערכה השנייה. בתוך 34 דקות שבר נדאל פעמיים והשווה את המערכות עם 1:6 קל. המערכה השלישית הייתה מעט יותר צמודה, אבל לפוניני פשוט נגמר הכוח ולמרות כמה נקודות טובות נשבר עוד פעמיים והפסיד את המערכה הקובעת 2:6. נדאל יפגוש בחצי הגמר את נובאק ג'וקוביץ', שלמרות מערכה ראשונה לא טובה ניצח את קאי נישיקורי 6:2, 1:6, 3:6.

רפאל נדאל ברומא. מחפש עוד תואר על החימר (AFP)
רפאל נדאל ברומא. מחפש עוד תואר על החימר (AFP)

במשחק השני, מרטין צ'יליץ' (5) ניצח בלי קושי את אלברט קארנו בוסטה (11) 3:6, 3:6 תוך שעה ו-6 דקות, כשהוא לא מאבד הגשה אפילו פעם אחת. הוא יפגוש בחצי הגמר את המנצח בין סשה זברב (3) לדויד גופן (10).

אצל הנשים, העולה הראשונה לחצי הגמר היא אלנה סביטולינה המדורגת 4 בעולם שניצחה את אנג'ליק קרבר המידרדרת (12) 4:6, 4:6. היא תפגוש את אנט קונטוויט (26) המפתיעה, שהביסה 3:6, 1:6 את קרולין ווזניאקי (2). אבל הסיפור הגדול בטורניר הנשים היתה מריה שראפובה (40), שבתום יותר משלוש שעות של משחק ענק ומלא מהפכים, גברה על המדורגת שישית ילנה אוסטפנקו 7:6(8), 4:6, 5:7 ועלתה לחצי גמר ראשון מאז 2015.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי