צפו בתקציר: נדאל ניצח את זברב וזכה בטורניר רומא

רפאל נדאל
רפאל נדאל | AFP

במשחק שנפסק למשך 40 דקות בשל גשם ניצח הספרדי 1:6, 6:1, 3:6 וזכה בעוד תואר על החימר, שבוע לפני פתיחת הרולאן גארוס. בנשים, אלינס סביטולינה זכתה לאחר 0:6, 4:6 על סימונה האלפ

(גודל טקסט)

גמר טורניר רומא, הטורניר הגדול האחרון לפני הרולאן גארוס בצרפת שייפתח בשבוע הבא, נערך היום (ראשון) ובסופו גבר המדורג שני בעולם רפאל נדאל על המדורג שלישי סשה זברב 1:2 אחרי קרב טניס איכותי.

זברב שבר כבר במשחקון הראשון, אבל נדאל ניצח בכל אחד מהבאים וניצח את המערכה הראשונה 1:6. בשנייה, לעומת זאת, הסיפור היה הפוך. נדאל לקח רק משחקון אחד, הגרמני שבר פעמיים והשווה את התוצאה עם 1:6 משלו. באמצע המערכה השלישית, במצב של 1:3 לזברב שבפעם השלישית ברציפות שבר במשחקון הראשון, החל לרדת גשם והמשחק הופסק למשך 40 דקות. כשחודש, נדאל חזר לשלוט ושבר פעמיים בדרך ל-3:6 במערכה, 1:2 במשחק ועוד תואר לארון הגביעים המרשים של "מלך החימר".

לא כוחות: סביטולינה ניצחה בקלות את האלפ בגמר הנשים
אלינה סביטולינה היא האלופה החדשה-ישנה של טורניר הנשים ברומא. בשחזור הגמר משנה שעברה, פגשה המדורגת 4 בעולם את המדורגת ראשונה, הרומנייה סימונה האלפ והביסה אותה ללא תנאי 0:6, 4:6.

המערכה הראשונה ארכה 20 דקות בלבד והרומנייה ניצחה בה 8 נקודות בלבד. סביטולינה שלטה בה ללא עוררין ולקחה את כל שלוש נקודות השבירה אליהן הגיעה. המערכה השנייה הייתה יותר "צמודה" והאלפ לקחה את המשחקון הראשון שלה כבר עם פתיחתה, אבל במשחקון השלישי של המערכה האוקראינית שברה שוב והמשיכה ל-4:6 בתוך 49 דקות.

אלינה סביטולינה. מוכנה לאליפות צרפת (AFP)אלינה סביטולינה. מוכנה לאליפות צרפת (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי