סנסציה ברולאן גארוס: ג'וקוביץ' הפסיד ברבע למרקו צ'קינאטו

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | AFP

הסרבי הפסיד בארבע מערכות למדורג 72 בעולם וסיים את דרכו בצרפת, האיטלקי יתמודד בחצי הגמר מול ת'ים שניצח תוך פחות משעתיים את המדורג שלישי סשה זברב. בנשים: דרבי אמריקאי ייערך בין סטיבנס לקיז

(גודל טקסט)

נציגים ראשונים בחצי גמר הרולאן גארוס, אחרי שמשחקי רבע הגמר יצאו היום (שלישי) לדרך – דומיניק ת'ים יפגוש את מרקו צ'קינאטו שבסנסציית ענק הדיח את נובאק ג'וקוביץ' המתרסק ואילו בנשים מדיסון קיז וסלואן סטיבנס בנשים כבר הבטיחו את העפלתם.

צ'קינאטו האיטלקי, המדורג 72 בעולם, לא היה מוכר לחובבי הטניס עד שהגיע למשטח החימר בצרפת בשבוע שעבר, אבל הערב הוא כבר הדיח את מי שזכה באליפות צרפת הפתוחה ב-2016, נובאק ג'וקוביץ' אותו ניצח 3:6, 6:7 (4), 6:1, 6:7 (11). הוא האיטלקי הראשון מאז 1978 שמעפיל לחצי גמר הרולאן גארוס.

האיטלקי עלה ל-0:2 מדהים במערכות, "נולה" העביר הילוך מול סנסציית הענק שהלכה ונרקמה לנגד עיניו וכבר עלה ל-1:4 במשחקונים במערכה הרביעית, אלא שאז צ'קינאטו התעשת, הצליח לשבור בחזרה עד ל-6:6 ובתום שובר שוויון אדיר, בו גם הציל שתי נקודות מערכה וראה את ג'וקוביץ' רושם את אחת הטעויות הגדולות בקריירה לאור המעמד והתזמון, ניצח 11:13 והבטיח את מקומו בחצי הגמר.


ג'וקוביץ' מתקשה לעכל שזה קורה לו (AFP)

בשלב הבא כאמור מחכה לו דומיניק ת'ים, המדורג שביעי, שניצח בשלוש מערכות ובצורה חלקה למדי את המדורג שלישי בעולם ושני בטורניר סשה זברב, 4:6, 2:6, 1:6 תוך פחות משעתיים. זברב, כידוע, ניצח את כל שלושת המשחקים האחרונים בחמש מערכות ונראה כי העייפות עשתה את שלה.

בנשים, קיז (13) לא זכתה לחיים קלים מול הקזחית יוליה פוטינצבה (98) ואת המערכה הראשונה ניצחה כעבור 51 דקות, אבל אחרי 6:7(5) רשמה 4:6 תוך 35 דקות והיא תפגוש כעת את סלואן סטיבנס (10) שממשיכה במגמת העלייה וניצחה את דריה קסאטקינה (14) תוך שעה ו-10 דקות, 3:6, 1:6.


ומנגד צ'קינאטו כנראה מתקשה להאמין שהוא כבר בחצי הגמר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי