גרביניה מוגורוסה וסימונה האלפ ייפגשו בחצי גמר רולאן גארוס

גרביניה מוגורוסה
גרביניה מוגורוסה | AFP

זוכת 2016 הביסה ללא קושי את מריה שראפובה 2:6, 1:6, הרומניה ניצחה 7:6 (2), 3:6, 2:6 את אנג'ליק קרבר. בהמשך: רבעי גמר הגברים כשנדאל יפגוש את שוורצמן וצ'יליץ' את דל פוטרו

(גודל טקסט)

 אליפות צרפת הפתוחה נכנסת לשלבים המכריעים והיום (רביעי) אנחנו מקבלים את החצי השני של רבע הגמר בסבב הגברים והנשים. המנצחים ייפגשו בחצאי הגמר. הראשונה לנצח היום הייתה גרביניה מוגורוסה הספרדייה שהביסה את מריה שראפובה הרוסיה 2:6, 1:6. בהמשך: רפאל נדאל פוגש את דייגו שוורצמן ומארין צ'יליץ' יתמודד מול חואן מרטין דל פוטרו

אלופת 2016 גרביניה מוגורוסה לא התקשתה מול מריה שראפובה. המדורגת 3 בעולם שברה את המדורגת 30 כבר בשני משחקוני ההגשה הראשונים ועלתה ל-0:3. היא המשיכה לשייט ל-2:6 קליל תוך 45 דקות.

הרוסיה כנראה הבינה שהיום מוגורוסה גדולה עליה, נשברה בכל משחקוני ההגשה שלה במערכה השניה (ארבע פעמים) והמשחקון היחיד שלקחה היה דווקא בשבירה משל עצמה. הספרדייה עלתה לחצי הגמר בתוך שעה ו-13 דקות.

מריה שראפובה מאוכזבת (AFP)
מריה שראפובה מאוכזבת (AFP)

מי שתפגוש את מוגורוסה בחצי הגמר היא סימונה האלפ הרומנייה שניצחה את אנג'ליק קרבר הגרמנייה. דווקא המדורגת 12 בעולם לקחה את המערכה הראשונה בשובר שיוויון (2:7) אחרי שכל שחקנית שברה פעמיים. אבל פה קרבר נעצרה, המדורגת ראשונה בעולם השתלטה על המשחק וניצחה את שתי המערכות הבאות 3:6, 2:6.

הגרמנייה התלוננה במהלך המשחק על פציעה ואף לקחה פסק זמן רפואי ויכול להיות שזו הסיבה לירידה ביכולת בשתי המערכות האחרונות. בסך הכל הן היו על המגרש שעתיים ו-16 דקות.

סימונה האלפ חוגגת את ההעפלה (AFP)סימונה האלפ חוגגת את ההעפלה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי