האלפ: חלמתי על הרגע הזה מאז שהתחלתי לשחק טניס

האלפ
האלפ | Gettyimages

האלופה הטרייה של הרולאן גארוס הייתה נרגשת בתום המשחק בו ניצחה את סלואן סטיבנס 1:2 וליקטה תואר גרנד סלאם ראשון בקריירה. המנוצחת המאוכזבת: "אם כבר להפסיד, אז לפחות מול הראשונה בעולם"

(גודל טקסט)
הרגע שלו ציפתה כל כך הרבה זמן הגיע אחר הצהריים (שבת) כאשר הרומנייה המדורגת ראשונה בעולם, סימונה האלפ, זכתה סוף סוף בתואר גראנד סלאם ראשון בקריירה, אחרי שגברה בגמר הרולאן גארוס על סלואן סטיבנס האמריקאית בשלוש מערכות 6:3, 4:6 ו-1:6.


"במשחקון האחרון כבר ממש לא יכולתי לנשום", אמרה האלפ לאחר המשחק במגרש המרכזי בפאריס. "חלמתי על הרגע הענק הזה מאז שהתחלתי לשחק טניס. זה מדהים, אני פשוט לא מאמינה", אמרה האלפ שהפסידה עד היום שלושה משחקי גמר, שניים מהם בצרפת ואחד באוסטרליה.


האלפ החמיאה ליריבתה האמריקאית שניצחה במערכה הראשונה ולא הייתה רחוקה מלהנחיל לה עוד אכזבה: "סלואן היא שחקנית מדהימה. כשפיגרתי 2:0 במערכה השנייה, חשבתי ששוב זה חוזר, אבל אז למזלי הכל הלך איתי", אמרה האלופה הטרייה.


סטיבנס, שעלתה למקום הרביעי בדירוג העולמי, נותרה מאוכזבת ואמרה: "הגביע נראה נהדר על סימונה. אם כבר נגזר עלי להפסיד, אז טוב שזה קרה מול הראשונה בעולם. אני מודה לצוות שלי. להתראות בשנה הבאה".


! @rolandgarros Champion! Congratulations @Simona_Halep! pic.twitter.com/Wr7lkCRIHq

— Mutua Madrid Open (@MutuaMadridOpen) June 9, 2018

Love at first sight. #RG18pic.twitter.com/YPmZ3yEJSM

— WTA (@WTA) June 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי